Výsledky 1 až 16 z 16

Téma: Ako je spravena voda v deme 3D Marku 2000 ???

  1. #1
    Member
    Založen
    18.04.2003
    Bydliště
    Bratislava - Petržalka
    Příspěvky
    293
    Vliv
    272

    Standardní Ako je spravena voda v deme 3D Marku 2000 ???

    Neviem preco ale voda v deme 3d marku 2000 sa mi zda byt robena pixel shaderom lebo sa krasne vlni a vypada super realne ..............

    Su tu ale dve veci ktore by to mali na 100% vyvracat ...........

    1) Mam SHITNU grafiku ktora podporuje iba akurat Transform and Lighting a o dx 8,1 veciach ako pixel/vertex shader sa jej moze len snivat........

    2) v 3D marku 2000 predsa este pixel shader nebol nie ?? su v nom este iba efekty dx 7 ale jak je mozne za tak krasne simuluju vlniacu sa vodu ktora potom tak efektne vyzera ??

    tu su screenshooty :



    http://fotky.azet.sk/album.phtml?i9=d39a09e81b&al=89971


    Ti co neveria (obrazok fakt nevypada presvedcivo ) nech si pustia DEMO v 3d marku 2000 a nechaju az do konca a uvidia ..........
    AMD Athlon XP 2100MHz (210 x 10), ABIT NF7-S 2.0 , 512MB DUAL DDR 400 A-DATA CL 2,5, ATi Radeon 9550 128MB 128bit 250/400@505/420 , SEAGATE Barracuda SATA 120gb 8mb 7200.7 ST3120026AS , Creative Sound Blaster Audigy 2 VALUE 7.1 , Creative Inspire 5.1 T5400,Mercury 400W s PFC;3D Mark 2001se - 12 500, 3D Mark 2003 - 3200

  2. #2

    Standardní

    pekna voda jde tusim udelat i s enviromental bumpmaping...a ten byl tusim i v 2000
    https://www.zvirecitricka.cz - obchod s tričky a jiným zbožím se zvířecími motivy
    https://www.litho.cz/ - kása světla a stínu, lithophane, noční světla

  3. #3
    Member
    Založen
    18.04.2003
    Bydliště
    Bratislava - Petržalka
    Příspěvky
    293
    Vliv
    272

    Standardní

    Citace Původně odeslal Wolferine
    pekna voda jde tusim udelat i s enviromental bumpmaping...a ten byl tusim i v 2000
    aha !!
    lebo henta voda je fakt super
    AMD Athlon XP 2100MHz (210 x 10), ABIT NF7-S 2.0 , 512MB DUAL DDR 400 A-DATA CL 2,5, ATi Radeon 9550 128MB 128bit 250/400@505/420 , SEAGATE Barracuda SATA 120gb 8mb 7200.7 ST3120026AS , Creative Sound Blaster Audigy 2 VALUE 7.1 , Creative Inspire 5.1 T5400,Mercury 400W s PFC;3D Mark 2001se - 12 500, 3D Mark 2003 - 3200

  4. #4

    Standardní

    vim ze to bylo pouzite v nejake mlaticce-vysla i zadara ke score ale jmeno uz si nepamatuju
    https://www.zvirecitricka.cz - obchod s tričky a jiným zbožím se zvířecími motivy
    https://www.litho.cz/ - kása světla a stínu, lithophane, noční světla

  5. #5
    Member
    Založen
    18.04.2003
    Bydliště
    Bratislava - Petržalka
    Příspěvky
    293
    Vliv
    272

    Standardní

    Citace Původně odeslal Wolferine
    vim ze to bylo pouzite v nejake mlaticce-vysla i zadara ke score ale jmeno uz si nepamatuju
    Prave som dosiel na jednu dolezitu vec !!
    Moja super SHITNA karta nepodporuje ani Enviromental Bump Mapping podporuje iba obycajny BUMP MAPPING ale pochybujem ze by sa dala taka pekna voda spravit IBA s obycajnym BUMP MAPPINGom .................. nie ?
    AMD Athlon XP 2100MHz (210 x 10), ABIT NF7-S 2.0 , 512MB DUAL DDR 400 A-DATA CL 2,5, ATi Radeon 9550 128MB 128bit 250/400@505/420 , SEAGATE Barracuda SATA 120gb 8mb 7200.7 ST3120026AS , Creative Sound Blaster Audigy 2 VALUE 7.1 , Creative Inspire 5.1 T5400,Mercury 400W s PFC;3D Mark 2001se - 12 500, 3D Mark 2003 - 3200

  6. #6
    Senior Member
    Založen
    09.10.2002
    Bydliště
    billiardový stôl
    Příspěvky
    2 339
    Vliv
    301

    Standardní

    Pixel shaderova voda vypada a hlavne funguje uplne inak.
    Tamta voda je robena tak, ako napr. mramorova podlaha v Maxovi a pod... akurat je este pocitane deformovanie. Cize je to narocnejsie ,a grafiku, podla mna.

    Pekna voda sa da pravdaze urobit vselijak, napr mne sa pacila voda vo Vietcongu...

  7. #7

    Standardní

    No, u me vypada ta voda stejne a mam Voodoo2(Dx6) ,takze to asi pixel shader nebude
    IBM ThinkPad T42

  8. #8

    Standardní

    heh tak to PS urcite nie je .... pozrem vidim...
    AMD Barton 2500+@230x9.5@1.75V :: TT Volcano 12 2000rpm :: Abit NF7-S :: 2x256 Twinmoss 400MHz@460MHz 2,5-4-4-11@2.9V :: Ati Radeon 9600Pro@520/735 :: 180GB disk space :: DVD-RW LG :: 19\" Phillips CRT shajt@1280x1024x90Hz :: Enermax 350W :: YY Cestus case a bit modded :: cooled by 3x80mm, 2x120mm,1x90mm fans + custom made SACRED grids :: dual red cathodes by Warlord

  9. #9
    Member
    Založen
    18.04.2003
    Bydliště
    Bratislava - Petržalka
    Příspěvky
    293
    Vliv
    272

    Standardní

    Citace Původně odeslal gremlin
    heh tak to PS urcite nie je .... pozrem vidim...
    Ale vyzera to pekne a najme EFEKTNE !!!
    AMD Athlon XP 2100MHz (210 x 10), ABIT NF7-S 2.0 , 512MB DUAL DDR 400 A-DATA CL 2,5, ATi Radeon 9550 128MB 128bit 250/400@505/420 , SEAGATE Barracuda SATA 120gb 8mb 7200.7 ST3120026AS , Creative Sound Blaster Audigy 2 VALUE 7.1 , Creative Inspire 5.1 T5400,Mercury 400W s PFC;3D Mark 2001se - 12 500, 3D Mark 2003 - 3200

  10. #10

    Standardní

    Citace Původně odeslal hyde
    Citace Původně odeslal gremlin
    heh tak to PS urcite nie je .... pozrem vidim...
    Ale vyzera to pekne a najme EFEKTNE !!!
    a dost kockato a hranato fuj
    AMD Barton 2500+@230x9.5@1.75V :: TT Volcano 12 2000rpm :: Abit NF7-S :: 2x256 Twinmoss 400MHz@460MHz 2,5-4-4-11@2.9V :: Ati Radeon 9600Pro@520/735 :: 180GB disk space :: DVD-RW LG :: 19\" Phillips CRT shajt@1280x1024x90Hz :: Enermax 350W :: YY Cestus case a bit modded :: cooled by 3x80mm, 2x120mm,1x90mm fans + custom made SACRED grids :: dual red cathodes by Warlord

  11. #11

    Standardní

    dokud nema nekdo na R9600 pro tak si nemuze moc vyskakovat ze je to hranaty..
    Mb MSI K7N2 Delta, CPU Athlon XP 2400+, Ram 512 Mb DDR 400 Mhz, Prolink GeForce FX 5700 128 mb, Monitor LG Flatron 17\", Gamesurround Fortissimo III, Repro NiC 2.0, WDC 40 Gb, Samsung CD-RW 32-10-40,Msi DVD-ROM sd-m1612, Microsoft IE 3.0, Kb Samsung

  12. #12

    Standardní

    jeee - vzdyt to demo 3DM2000 mi jelo normalne i na Banshee - vy taky verite vsemu, v demu 3D01 je taky k videni nature na vsech kartach a je to predpocitany...
    Black panther - Intel E8400 (SLB9J), GigaByte EP45-UD3R, A-Data 2x2GB Vitesta, Gainward ATi/AMD Radeon 4870 512MB Gold Sample, Creative Audigy2 ZS, Samsung HD642JJ (AJ26 SMART error) + WD 6400AAKS + Samsung HD 322HJ, NEC 4571A DVD-RW, Enermax PRO82+ 525W, BenQ FP241W 24" 1920x1200, Microsoft Wheel Mouse Optical, Chicony KU-0108 mm keyboard, Microsoft VX-1000 camera, Microsoft Windows Vista Home Premium 64bit
    My gadgets : custom CIR receiver, RDS receiver (for TV card), no-more-screwdriver-mobo-powerup, Atmel 89cx051 LPTprog, N3310 LCD, ...

  13. #13
    Member
    Založen
    18.04.2003
    Bydliště
    Bratislava - Petržalka
    Příspěvky
    293
    Vliv
    272

    Standardní

    Citace Původně odeslal Lukas L.
    jeee - vzdyt to demo 3DM2000 mi jelo normalne i na Banshee - vy taky verite vsemu, v demu 3D01 je taky k videni nature na vsech kartach a je to predpocitany...
    Nad tym demom v 3d marku 2001 se som rozmyslal aj ja ze preco mi to ide a v benchmarku mi nature nespusti ... je to samozrejme preto lebo moja karta nepodporuje pixel shader ale v teste nature je pixel shader pouzity iba na cast kde je zobrazena vodna hladina toho jazera a tato cast zas pre zmenu v deme zobrazena neni cize to demo 3d mark 2001 se ide vsade lebo v deme pixel shader neni na rozdiel od dema 3d marku 2003 ....
    AMD Athlon XP 2100MHz (210 x 10), ABIT NF7-S 2.0 , 512MB DUAL DDR 400 A-DATA CL 2,5, ATi Radeon 9550 128MB 128bit 250/400@505/420 , SEAGATE Barracuda SATA 120gb 8mb 7200.7 ST3120026AS , Creative Sound Blaster Audigy 2 VALUE 7.1 , Creative Inspire 5.1 T5400,Mercury 400W s PFC;3D Mark 2001se - 12 500, 3D Mark 2003 - 3200

  14. #14
    Member
    Založen
    18.04.2003
    Bydliště
    Bratislava - Petržalka
    Příspěvky
    293
    Vliv
    272

    Standardní

    Citace Původně odeslal gremlin
    Citace Původně odeslal hyde
    Citace Původně odeslal gremlin
    heh tak to PS urcite nie je .... pozrem vidim...
    Ale vyzera to pekne a najme EFEKTNE !!!
    a dost kockato a hranato fuj
    Na tie casy uplne super !!!

    Ta voda neni taka spatna !!!

    Len by ma zajimalo cim je urobena , ze by obycajnym BUMP MAPPINGom ?
    AMD Athlon XP 2100MHz (210 x 10), ABIT NF7-S 2.0 , 512MB DUAL DDR 400 A-DATA CL 2,5, ATi Radeon 9550 128MB 128bit 250/400@505/420 , SEAGATE Barracuda SATA 120gb 8mb 7200.7 ST3120026AS , Creative Sound Blaster Audigy 2 VALUE 7.1 , Creative Inspire 5.1 T5400,Mercury 400W s PFC;3D Mark 2001se - 12 500, 3D Mark 2003 - 3200

  15. #15

    Standardní

    Citace Původně odeslal Kostihouse
    dokud nema nekdo na R9600 pro tak si nemuze moc vyskakovat ze je to hranaty..
    co to ma spolocne s r9600p to so nepochopil furt to bude rovnake aj na r7000 a aj na r9800xt... proste dx7...

    ad voda: neviem ako sa tato voda moze hyd-ovi pacit. leskne sa ale to je jedine. vlnky su robene divne hranate. ale o to by ani tak neslo. v kazdej normalnej vode sa odraza okolie (vid morrowind) a na tejto vode sa okolie neodraza len je tam nejaky zhluk farieb hnedeho odtiena ktore nekoresponduju s okolim...ak by sa tam tie stlpy a steny odrazali tak potom je to o niecom inom... ale to je len moj nazor proste sa mi ta voda nepaci, idek treba povedat ze na tu dobu...
    AMD Barton 2500+@230x9.5@1.75V :: TT Volcano 12 2000rpm :: Abit NF7-S :: 2x256 Twinmoss 400MHz@460MHz 2,5-4-4-11@2.9V :: Ati Radeon 9600Pro@520/735 :: 180GB disk space :: DVD-RW LG :: 19\" Phillips CRT shajt@1280x1024x90Hz :: Enermax 350W :: YY Cestus case a bit modded :: cooled by 3x80mm, 2x120mm,1x90mm fans + custom made SACRED grids :: dual red cathodes by Warlord

  16. #16
    Member
    Založen
    18.04.2003
    Bydliště
    Bratislava - Petržalka
    Příspěvky
    293
    Vliv
    272

    Standardní

    Citace Původně odeslal gremlin
    Citace Původně odeslal Kostihouse
    dokud nema nekdo na R9600 pro tak si nemuze moc vyskakovat ze je to hranaty..
    co to ma spolocne s r9600p to so nepochopil furt to bude rovnake aj na r7000 a aj na r9800xt... proste dx7...

    ad voda: neviem ako sa tato voda moze hyd-ovi pacit. leskne sa ale to je jedine. vlnky su robene divne hranate. ale o to by ani tak neslo. v kazdej normalnej vode sa odraza okolie (vid morrowind) a na tejto vode sa okolie neodraza len je tam nejaky zhluk farieb hnedeho odtiena ktore nekoresponduju s okolim...ak by sa tam tie stlpy a steny odrazali tak potom je to o niecom inom... ale to je len moj nazor proste sa mi ta voda nepaci, idek treba povedat ze na tu dobu...
    Ta voda sa mi paci co sa tyka roznotvarosti ked tam padaju tie kvapky a pekne sa vlni do vsetkych smerov ........ to s tym odrazom je pravda ale ved co uz .......... neviem preco ale ta voda sa mi paci viac ako voda spravena v Teste NATURE v 3d maru 2001 /se ..... tam je sice pixel shader ale iba 1,0 aj to nevyzera bohvie ako iba sa to podoba vlnivej plachte a to sa mi nezda moc oslnivo realisticke (videl som to na kamosovej MSI FX 5700U ) iba jednotvarne vlnky stale to iste a rovnaky tvar a tusim ani odraz ........... MOTHER NATURE V 3d marku 2003 je uz ale nieco ine a na tom som isiel oci nehat (aj ked tam mal kamos s FX 5700u iba okolo 20 fps ) ale bolo to super .......
    AMD Athlon XP 2100MHz (210 x 10), ABIT NF7-S 2.0 , 512MB DUAL DDR 400 A-DATA CL 2,5, ATi Radeon 9550 128MB 128bit 250/400@505/420 , SEAGATE Barracuda SATA 120gb 8mb 7200.7 ST3120026AS , Creative Sound Blaster Audigy 2 VALUE 7.1 , Creative Inspire 5.1 T5400,Mercury 400W s PFC;3D Mark 2001se - 12 500, 3D Mark 2003 - 3200

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •