To vyzerá zaujímavo. Ty si právnik? Zastúpenie EPoX-u to myslíš napísať mail do Holandska (alebo je nejaké zastúpenie EPoX-u v ČR?), aby mi poštou poslali vyjadrenie, či tá doska má fungovať s tým CPU. Potom kópiu tohto dopisu pošlem do ABi, aj s upozornením, že ak nebudú akceptovať toto stanovisko výrobcu a nevyreklamujú, pôjdu k súdu?Původně odeslal Jezevec
To znamená, že ako ich poznám, nebudú stále pri rozume a pôjde sa podať trestné oznámenie k policajtom.
"Prodejce - NIKDO jiny - nese plnou zodpovednost..." presne pravý opak mi povedal do telefónu technik z ABi, je to vlastne aj záver mailu od Ing. Petráka. Takže ma oje_áva keď tvrdí že oni predali výrobok s určitými parametrami a nemôžu za to že tam nefunguje nový procesor, aj keď to výrobca riešil novým BIOS-om...
Kolko sú tie percentá z prodleni a kolko pítať za náhradu škody? Chcel by som nejake reálne, nie aby som dal napr. 20 000 náhrada škody.. Lehota na vyriadenie reklamacie im uz presla - aj ked mi reklamaciu zamietli v 30 dňovej lehote a vrátili výrobok?
Mohol by som ten súd aj prehrať (čo píšem je len holá pravda)?? Ak by som ho mohol prehrať ta určite nemám 20 litrov na súdne poplatky!! (a mal by som po Athlone64)
A ešte jedna podstatná vec: Ja mám s tým kompom robiť SOČ=vodné chladenie, overclocking...predpokladám, že pôjdem na školské kolo, krajské a Slovenské kolo. Počítač (a teda aj dosku) potrebujem minimálne od marca do konca apríla. Nie že 2 dni pred SOČ dostanú rozum a vymenia mi dosku=nanovo testy, inštalácia vodného, overclocking....