Citace Původně odeslal Jezevec
Hele, pozadej si zastoupeni Epoxu, aby ti poslali pisemne (=na papire) vyjadreni k funknosti s timto CPU. Pokus se jim vysvetlit, ze se budes muset s prodejcem soudit a pokud vim, ABI je primo dovozce = klidne jmenuj, treba si to snima vyridej sami.
Pak posli doporucenej dopis prodejci s kopii toho vyjadreni (bude to v EN, tak jim pripis, ze pokud chteji, nechas to oficialne prelozit, samozrejme na jejich naklady).
COI ti asi moc nepomuze, protoze ti reklamaci neuznali. Kdyby jo, je to neco jinyho, takhle ti nezbejva nez se soudit.
Prodejce - NIKDO jiny - nese plnou zodpovednost za to, ze vyrobek splnuje udavane parametry. Soudu by melo stacit to vyjadreni od vyrobce, ze deska je s tim CPU OK. Prelozit si to nechaj asi sami = dalsi soudni vylohy na vrub prodejce.
Pocitam ze pokud se budes soudit = pozadavek na uznani reklamace. Dal pozadavek na vraceni penez za vyrobek + urok z doby presahujici 30 dnu + nahrady veskerych nakladu (cesta, soud, ...). Tohle by mohlo stat tak 20k Kc.

I kdyby zmenili nazor a reklamaci uznali, pozaduj nahradu nakladu + ty % z prodleni, protoze reklamaci uznat meli = lhuta pro vyrizeni uz jim vyprsela.

Neres vubec vymenu HW, chtej prachy. Za ty si pak koupis co chces a kde chces.
To vyzerá zaujímavo. Ty si právnik? Zastúpenie EPoX-u to myslíš napísať mail do Holandska (alebo je nejaké zastúpenie EPoX-u v ČR?), aby mi poštou poslali vyjadrenie, či tá doska má fungovať s tým CPU. Potom kópiu tohto dopisu pošlem do ABi, aj s upozornením, že ak nebudú akceptovať toto stanovisko výrobcu a nevyreklamujú, pôjdu k súdu?
To znamená, že ako ich poznám, nebudú stále pri rozume a pôjde sa podať trestné oznámenie k policajtom.
"Prodejce - NIKDO jiny - nese plnou zodpovednost..." presne pravý opak mi povedal do telefónu technik z ABi, je to vlastne aj záver mailu od Ing. Petráka. Takže ma oje_áva keď tvrdí že oni predali výrobok s určitými parametrami a nemôžu za to že tam nefunguje nový procesor, aj keď to výrobca riešil novým BIOS-om...
Kolko sú tie percentá z prodleni a kolko pítať za náhradu škody? Chcel by som nejake reálne, nie aby som dal napr. 20 000 náhrada škody.. Lehota na vyriadenie reklamacie im uz presla - aj ked mi reklamaciu zamietli v 30 dňovej lehote a vrátili výrobok?
Mohol by som ten súd aj prehrať (čo píšem je len holá pravda)?? Ak by som ho mohol prehrať ta určite nemám 20 litrov na súdne poplatky!! (a mal by som po Athlone64)
A ešte jedna podstatná vec: Ja mám s tým kompom robiť SOČ=vodné chladenie, overclocking...predpokladám, že pôjdem na školské kolo, krajské a Slovenské kolo. Počítač (a teda aj dosku) potrebujem minimálne od marca do konca apríla. Nie že 2 dni pred SOČ dostanú rozum a vymenia mi dosku=nanovo testy, inštalácia vodného, overclocking....