Zdravím,
mno, nechci čeřit vodu, těch postů tu taky nemám mnoho i když OC navštěvuju víc jak rok, ale všechno s PCTUNINGEM asi OK nebude/nebylo. Chtěl jsem cca před měsícem založit podobný tread jako PUKLIK, ale nakonec jsem si to rozmyslel. Řekl jsem si, že jsem jediný s takovou zkušeností a asi to je jen náhoda.... Abych byl konkrétnější. Koupil jsem u nich těsně před Vánocema monitor. Vrčel (řešilo se to tu LGF700P). Chtěl jsem využít 14ti denní lhůty.
Tohle je naše konverzace přímo okopčená z mailu. Jde to od zadu do předu!!!!! Místo mého jména tam je XXX, není důležité.

Dobrý den,
koupil jsem si monitor LG a jsem s ním velmi nespokojen. To jak
vrčí-obvzláště při nižších rozlišeních není normální.
Velmi rád bych Vám ho poslal zpět. Napište mi prosím na jakou adresu.
Nechci výměnu za jiný kus.
S pozdravem XXX


__________________________________________________ ____________
> Od: "Support" <support@pctuning.cz>
> Komu: XXX<jochynator@centrum.cz>
> CC:
> Datum: Fri, 26 Dec 2003 22:09:05 +0100
> Předmět: Re: vrácenízboží
>
> Dobrý den!
> Zatím jsme něco podbného nezavedli ale uvažujeme o tom. Koupil
jste si něco
> s čím nejste spokojen? O co by mělo konkrétně jít?
>
> S úctou Válek Petr
>

__________________________________________________ __________
> ----- Original Message -----
> From: "XXX" <jochynator@centrum.cz>
> To: <support@pctuning.cz>
> Sent: Friday, December 26, 2003 4:30 PM
> Subject: vrácenízboží
>
> > Dobrý den,
> > chci se optat jak je to s 14ti denní lhůtou na vrácení zboží
bez udání
> důvodu. Mohu-pokud nejsem spokojen -poslat zboží zpět (a očekávat
vrácení
> peněz)?
> > Děkuji
> > S pozdravem XXX


Obdobná odpověď o tom, jak 14ti denní lhůtu "neposkytují" mi přišla i na ICQ (nebyla od p. Válka)-tu bohužel nearchivuji. Po tom posledním mailu, co sem jim napsal mě začali ignorovat. Na ICQ, mail neodpovídali a když jsem volal bylo mi řečeno, že se ozvou. Neozvali. Hned po Vánocích jsem monitor sbalil a společně s dopisem (tam jsem uvedl i reakci ze spotrebitel.cz+příslušné paragrafy), kde jsem žádal vrácení peněz, poslal zpět obchodním balíkem. Dorazilo to 5.1.2004. A zase nic. Nikdo se neozval, natož aby přišly peníze. Psal jsem na ČOI, napsali, ať je dám k soudu.
Napsal jsem 13.1 toto (opět okopírované přímo z maliu, jen už vyhazuju ty značky >>> (kvůli místu):

Dobrý den,
koupil jsem si u Vás monitor LG Flatron F700p a z důvodu
nespokojenosti s tímto výrobkem jsem Vám ho poslal zpět - jistě si
vzpomínáte, faktura na jméno XXX. Došel jsem k závěru, že peníze bych z Vás asi nikdy nedostal (na soud nemám čas ani peníze), proto bych se s Vámi pokusil na něčem rozumně dohodnout. Řešením by bylo kdyby jste mi umožnili vybrat si jiný výrobek ve stejné ceně, nebo vyšší jako byl onen monitor. Snad se dohodneme.


Šokující odpověď:

Zdravím!
Moc se omlouvám za problémy, peníze Vám samozřejmě vrátíme.
Jestli mi pošlete účet, na který mohu peníze odeslat provedu platbu
během dneška či zítřka.
S úctou
Válek


Pak toto:

Zdravím pane XXX!(mé jméno)
Peníze Vám dnes odešleme na Váš účet. Ještě jednou se omlouvám
za
zpoždění způsobené naší byrokracií.
S pozdravem Válek Petr


Celkem se mi pan Válek asi 5x omluvil a zachoval se, zdá se, jako profesionál.

Nutno dodat, že peníze stále na účtu nejsou(už je to 8dní), ale asi to nebude jejich chyba, ale zpoždění v bance.
cca 5hodin starý mail:
Zdravím!
Omlouvám se ale peníze byly odeslány. Ještě to oveřím a ozvu se Vám
.

Nechci soudit, názor si udělejte sami. Z počátku jejich chování bylo opravdu zvláštní (snad byl příčinou ten předvánoční stres)a tu nečekanou změnu názoru si nedovedu vysvětlit. Každopádně se teď pan Válek chová ochotně a korektně a přeju mu mnoho pracovních úspěchů.

Snad nevadí, jak je to dlouhý.
Hned jak peníze dojdou dám vědět (pokud dojdou).
Neodpustím si ale toto: CC RULEZ!!!!

17:18 (o dvě hodiny déle): takže pan Válek opravdu drží slovo. Teď jsem se vrátil od bankomatu, peníze jsou na účtu. Všechna čest. Díky