Prvotne som vsetky testy zbehol za sebou s prestavkami len na screenshot a vypadli z toho take vysledky ake su v tabulke. Az ked som to pisal som si vsimol jednu vec ktoru som trochu preskumal, tyka sa to testu Codecreatures 1024x768 4xAA. Vysledky:
Kód:
|fps avg/max | Mpolys/s avg/max | total frames | "Grass" fps a/m | "water" fps a/m
----------+-------------+-------------------+--------------+-----------------+-----------------
400/700 | 33.8 / 40.0 | 13.0 / 21.1 | 4436 | 33.0 / 40.0 | 34.5 / 40.0
440/750 | 36.2 / 44.0 | 13.9 / 22.8 | 4737 | 35.3 / 43.0 | 36.9 / 44.0
440/780 | 36.9 / 46.0 | 14.1 / 23.6 | 4836 | 36.2 / 46.0 | 37.6 / 44.0
450/780 | 37.5 / 45.0 | 14.4 / 23.3 | 4910 | 36.5 / 44.0 | 38.3 / 45.0
460/780 | 33.0 / 44.0 | 12.4 / 98.5 | 3535 | 36.3 / 40.0 | 29.1 / 44.0
461/780 | 30.3 / 44.0 | 10.6 / 98.5 | 2709 | 36.6 / 44.0 | 18.4 / 42.0
470/800 | 35.4 / 43.0 | 13.3 / 21.8 | 4640 | 35.5 / 43.0 | 35.4 / 42.0
| | | | |
Povodny oc test bol 461/780 a ten je najhorsi, potom som spravil par testov s podobnymi frekvenciami
Rozdiel medzi nimi je ze ten prvy bol kratko po testoch 3dmark&aqua3 zatial co medzi dalsimi bol dlhsi cas. Test pri 460 sa prejavil tym ze v poslednej scene sa nachvilu zasekol a potom tie 2 sekundy zobrazil v zrychlenej casovej mierke (co vysvetluje ten zvyseni pocet max polygonov). Avsak posledny test = 470/800 som sledoval, ani raz sa nezasekol ale aj tak ma vysledok slabsi ako napr 450/780.
Este som pri 450/780 zbehol aj oba 3dmarky ale tam sa tento jav neopakoval.
Ak tomu vsetkemu, naordiel od trolls lair v 3dm03 zbehli tieto Creatures aj pri ramke na 800. Avsak ani v 3dmarku neboli vsetky textury s artefaktami, predpokladam ze iba niektore ramky to nezvladli, asi Creatures pouziva menej ram a zmestilo sa do tych odolnych.
Hor sa na dlhsie zahrievanie v Halo ...