Ach jo…

Takze:
Podle platne legislativy je reklamace vymenou mozna pouze za stejny typ, znacku, model. Pokud se jedna o model, ktery se jiz nevyrabi, neni to problem tvuj ale vyrobce/prodejce. Pokud ti tedy nemuze do 30ti dnu sehnat naprosto identickou kartu (na kterou bys mel BTW novou 2 letou zaruku podle §627 odst. 2 OZ) pak se jedna podle obcanskeho zakoniku o neodstranitelnou vadu a mas pravo na odstoupeni od kupni smlouvy podle §622 OZ (=vratej ti prachy - VSECHNY, zadne poplatky/penalizace). Co se tyce reklamacnich radu, pak podle § 627 odstavec 3 jsou pro prodejce zavazne, jen pokud rozsiruji jeho povinnosti nad ramec stanovenym zakonem. Ostatni ujednani v nich jsou neplatna (napr. pokud si tam napisou ze ti to muzou vymenit za podobny zbozi), protoze zaruka za vady je odpovednost vyplyvajici ze zakona a nelze ji omezit jednostrannym ani oboustrnam prohlasenim (= i kdyby si jim nejakej takovej rad podepsal).
Takze doporucuji reklamaci neprevzit, pozadovat vraceni penez (coz je tve zakone pravo a jejich povinnost) a pokud odmitnou obratit se na Ceskou Obchodni Inspekci, ktera zalezitost tusim do 30ti dnu prosetri. Vetsinou ale staci inspekci pohrozit (i v Monime

) a prodavajici soli a klani se az ke dverim…
OZ = obcansky zakonik