Citace Původně odeslal Mil17
1. Z daného počtu zadaných přirozených čísel vyhledejte největší číslo, které je menší než 100.

2. Hra Hon na lišku - jeden hráč zadá číslo a druhý ho hádá, po každém pokusu se ale zadané (hádané) číslo zvětší například o 3. Program počítá počet pokusů a po uhodnutí jej vypíše.

zbytek už mám, ale pak ještě tydle, ale nejsou povinný, já vím že to je primitiv, ale já jsem c++ dělal asi tejden, tak todle bych ještě zvlád, ale trvalo by mě to strašně dlouho... gdyby to šlo v něčem jiným a nebylo to poviný v pascalu. ale docela dost na to spěchám... cca zejtra odpoledne moc všem děkuju a omlouvám se, že optěžuju


Tydlety nemusí být, ale gdyby byli tak to je super
1. Hodnotu Ludolfova čísla lze aproximovat (přibližovat se k němu) nekonečnou řadou
4*(1-1/3+1/5-1/7+1/9-...)
Vypočítejte pomocí této řady hodnotu Ludolfova čísla s přesností na 0,001. Přesností 0,001 rozumíme, že rozdíl dvou po sobě jdoucích aproximací je menší než 0,001 (pro kontrolu by se měl výpočet zastavit u zlomku 1/4001).
2. V zadaném čísle (maximálně devíticiferném) vyměňte první a poslední číslici.
3. Hru Hon na lišku vylepšete o hranice - pokud se hádané číslo zvětší například nad stovku, začne se o 3 zmenšovat až do nuly a potom se bude zase zvětšovat a tak stále dokola dokud není uhodnuté.
eh to si delas srandu ne?

1 - bud bublinkovy trideni anebo pomocna promenna
2 - nic jednodussiho sem nevidel

ostatni
1 - bych musel premyslet a to se mi nechce ( ani ne tak nad programem jako nad algoritmem ludolfova cisla )
2 - pohoda, jen prace s textem jedna moznost anebo jednoducha matematicka operace se zbytkem a celym cislem
3 - pohoda

v cem to chces? pascal/c funkcnost presne nezarucim, pac uz doma nemam zadny kompiler, nicmene by to melo fakcit pripdane s drobnou chybou...

a co za to?