Výsledky 1 až 18 z 18

Téma: vyhlazovani-jaky a na kolik?

  1. #1

    Standardní vyhlazovani-jaky a na kolik?

    chtel sem se zeptat jaky vyhlazovani mam v ovladacich nastavit? dulezity je aby se me hry po tom nesekaly! ted mam nastaveny 2X AA a 2X anizo


    bez vyhlazovani davam v 3Dmarku 03 6500bodu s vyhlazovanim 2x a 2x davam nejak kolem 5000 bodu

    dik za rady a tipy-jde me hlavne o to jestli je lepsi antialiasing nebo anizotropni vyhlazovani


    dik za vase rady a tipy!
    °°PC již nemám, na svém 12" Thinkpadu nejde hrát, takže se výhradně věnuji jen své práci a to prodeji koupelnvého vybavení a koupelnového nábytku přes e-shop KOUPELNY-CZ.cz , njn co nadělám°°

  2. #2

    Standardní

    tak zaprvi anizotropni vyhlavzovani neexistuje asi si myslel onizotropni filtrovani
    kazdy je o necem jinem FSAA (vyhlazovani) ti rozmazava hrany takze obraz vypada pekne zaoblenej zadny zubaty prechody, vetsinou staci dat na 2* pak uz to maze i pismena ve hre a nejsi schopen precist ani briefing

    no a to anizotroní filtrování to má za úkol zaostřovat textury, třeby textury ktere jsou hodne v dalce uz nevypadaji jako ty v popredi no a tohle ma za dusledek ze vypadaji podobnejs ten v popredi. Proste cim vic tohle nastavis tim mas lepsi vobraz.

    ja jedu vse na 16anizo a 6 vyhlazovani

    smoothvision rula
    Pašák erda.

  3. #3

    Standardní

    Citace Původně odeslal eraser
    tak zaprvi anizotropni vyhlavzovani neexistuje asi si myslel onizotropni filtrovani
    kazdy je o necem jinem FSAA (vyhlazovani) ti rozmazava hrany takze obraz vypada pekne zaoblenej zadny zubaty prechody, vetsinou staci dat na 2* pak uz to maze i pismena ve hre a nejsi schopen precist ani briefing

    no a to anizotroní filtrování to má za úkol zaostřovat textury, třeby textury ktere jsou hodne v dalce uz nevypadaji jako ty v popredi no a tohle ma za dusledek ze vypadaji podobnejs ten v popredi. Proste cim vic tohle nastavis tim mas lepsi vobraz.

    ja jedu vse na 16anizo a 6 vyhlazovani

    smoothvision rula

    proc me nejde v ovladacicj nastavit 16anizo? mam tam jen 8x
    °°PC již nemám, na svém 12" Thinkpadu nejde hrát, takže se výhradně věnuji jen své práci a to prodeji koupelnvého vybavení a koupelnového nábytku přes e-shop KOUPELNY-CZ.cz , njn co nadělám°°

  4. #4

    Standardní

    Citace Původně odeslal Neller
    Citace Původně odeslal eraser
    tak zaprvi anizotropni vyhlavzovani neexistuje asi si myslel onizotropni filtrovani
    kazdy je o necem jinem FSAA (vyhlazovani) ti rozmazava hrany takze obraz vypada pekne zaoblenej zadny zubaty prechody, vetsinou staci dat na 2* pak uz to maze i pismena ve hre a nejsi schopen precist ani briefing

    no a to anizotroní filtrování to má za úkol zaostřovat textury, třeby textury ktere jsou hodne v dalce uz nevypadaji jako ty v popredi no a tohle ma za dusledek ze vypadaji podobnejs ten v popredi. Proste cim vic tohle nastavis tim mas lepsi vobraz.

    ja jedu vse na 16anizo a 6 vyhlazovani

    smoothvision rula


    proc me nejde v ovladacicj nastavit 16anizo? mam tam jen 8x
    to netusim co mas za drivery?
    Pašák erda.

  5. #5
    Senior Member
    Založen
    06.10.2002
    Bydliště
    Přelouč/Pardubice
    Věk
    44
    Příspěvky
    1 377
    Vliv
    291

    Standardní

    16x aniso jde nastavit na atine, u nvidie je maximum 8x
    Xeon X5650 .:. Asus P6T Deluxe V2 .:. 3x2GB Kingston DDR3 2GHz .:. Asus GTX285 .:. Total ~2750GB HDD Capacity .:. Creative SoundBlaster X-Fi .:. LG L245WPBH 24" LCD .:. Logitech G5 .:. gMONO case w/ Delta 700W

  6. #6
    Senior Member
    Založen
    09.10.2002
    Bydliště
    billiardový stôl
    Příspěvky
    2 339
    Vliv
    301

    Standardní

    A nvidiacke 8x zodpoveda kvalitou atinackemu 16x, tak bud v pohode.

    AF a AA su dve absolutne totalne odlisne veci.

  7. #7

    Standardní

    to fakt pomáha, na NFS Underground je dobrá grafika, no po zapnutí 4x tap 9 antialiasing a 2x anizo a Intellisample na MAX. KVALITU je to fakt fotorealistické vyskúšajte

  8. #8

    Standardní

    Citace Původně odeslal Wuuduu
    A nvidiacke 8x zodpoveda kvalitou atinackemu 16x, tak bud v pohode.

    AF a AA su dve absolutne totalne odlisne veci.
    no ja nevim na pc tuningu psali ze kdyz je 8* na vobou tak je to srovnatelne, takzekdyz dam na ati 16* tak to bude asi lepsi ne
    viz http://www.pctuning.cz/Default.aspx?...68&ChapID=4109
    Pašák erda.

  9. #9

    Standardní

    Citace Původně odeslal eraser
    Citace Původně odeslal Wuuduu
    A nvidiacke 8x zodpoveda kvalitou atinackemu 16x, tak bud v pohode.

    AF a AA su dve absolutne totalne odlisne veci.
    no ja nevim na pc tuningu psali ze kdyz je 8* na vobou tak je to srovnatelne, takzekdyz dam na ati 16* tak to bude asi lepsi ne
    viz http://www.pctuning.cz/Default.aspx?...68&ChapID=4109
    prý je to jak v keré aplikaci ale většinou srovnatelné a v opengl prej vede nvidia skoro furt
    Northwood 2,4@3,1GHz, DFI Lanparty PRO875, 2048MB A-Data, Leadtek 7600GT, Creative SB Live, Seagate 20,4GB 5400+120GB 7200, Teac DV-W516GA

    Acer 3002LM

  10. #10

    Standardní

    cituji z toho pctuningu: Vše vyřeší až vynucení anisotropního filtrování v ovladačích, pak je kvalita 8:1 obou rivalů srovnatelná, blíže u kamery lepší u nVIDIE, dále od kamery pak u ATi

    The Elder Scrolls: Morrowind
    Hned na první (vertikální) stěně domku vpravo je jasně vidět, že FSAA Radeonu je v úhlu tak blízkém 90 jasně lepší.


    Max Payne
    Především porovnejte rozdíly ve vyhlazení hran lavičky a také sloupu. V obou případech byl lepší Radeon.

    Return to Castle Wolfenstein
    Zde si všimněte rozdílů v anti-aliasingu plůtku kolem stromu. Opět jemnější hrany nabídne Radeon.

    Serious Sam: Second Encounter
    Na následujících screenshotech je vidět, že se hodí spíše na porovnávání kvality filtrování textur. Rozdíly mezi kartami můžete najít na hlavě sochy jaguára, Radeon tam opět potvrzuje mírně kvalitnější FSAA.

    ehm
    Pašák erda.

  11. #11

    Standardní

    Citace Původně odeslal eraser
    cituji z toho pctuningu: Vše vyřeší až vynucení anisotropního filtrování v ovladačích, pak je kvalita 8:1 obou rivalů srovnatelná, blíže u kamery lepší u nVIDIE, dále od kamery pak u ATi

    The Elder Scrolls: Morrowind
    Hned na první (vertikální) stěně domku vpravo je jasně vidět, že FSAA Radeonu je v úhlu tak blízkém 90 jasně lepší.


    Max Payne
    Především porovnejte rozdíly ve vyhlazení hran lavičky a také sloupu. V obou případech byl lepší Radeon.

    Return to Castle Wolfenstein
    Zde si všimněte rozdílů v anti-aliasingu plůtku kolem stromu. Opět jemnější hrany nabídne Radeon.

    Serious Sam: Second Encounter
    Na následujících screenshotech je vidět, že se hodí spíše na porovnávání kvality filtrování textur. Rozdíly mezi kartami můžete najít na hlavě sochy jaguára, Radeon tam opět potvrzuje mírně kvalitnější FSAA.

    ehm
    vidim ze mas na me az moc rad ati tak to doplnim tez citaci z toho sameho clanku a hlavne zaver:módy 2:1 jsou porovnatelné, poprvé je vidět, že ATi má slabiny v násobcích úhlu 22.5 stupně
    od módu 4:1 dělá ATi více filtrování (viz poloměr), hluchá místa však zůstávají, anisotropní filtrování nVIDIE je zde kvalitnější
    anisotropní filtrování nVIDIE v OpenGL je lepší než v Direct3D (kombinace trilineární+anisotropní oproti brilineární+anisotropní v Direct3D)

    Dalo by se říct, že teď díky bilineárnímu filtrování u GeForce FX má v Direct3D kvalitativně navrch Radeon R3x0
    V OpenGL je pak pro změnu mírně lepší GeForce FX především díky lepšímu anisotropnímu filtrování
    Full-Scene Anti-Aliasing je u ATi Radeonu R3x0 lepší než u nVIDIA NV3x
    Anisotropní filtrování je mírně kvalitnější u nVIDIA (v D3D se rozdíly díky brilineárnímu filtru mažou)
    Trilineární filtrování má v Direct3D jasně lepší ATi, protože nVIDIA už vlastně má jen hybrid bilineárního a trilineárního filtrování (brilineární)
    V OpenGL má trilineární filtrování mírně lepší nVIDIA
    Cheatují obě firmy, těžko posoudit, kdo více, DirectX 9 se svou minimální přesností shaderu 24 bit float zahnal nVIDII trošku do kouta.
    Kvalita 3D zobrazení ATi Radeonu R3x0 a nVIDIA GeForce FX je zhruba na stejné úrovni. Obě architektury mají své silné i slabší stránky.
    Northwood 2,4@3,1GHz, DFI Lanparty PRO875, 2048MB A-Data, Leadtek 7600GT, Creative SB Live, Seagate 20,4GB 5400+120GB 7200, Teac DV-W516GA

    Acer 3002LM

  12. #12

    Standardní

    Citace Původně odeslal Meverick
    Citace Původně odeslal eraser
    cituji z toho pctuningu: Vše vyřeší až vynucení anisotropního filtrování v ovladačích, pak je kvalita 8:1 obou rivalů srovnatelná, blíže u kamery lepší u nVIDIE, dále od kamery pak u ATi

    The Elder Scrolls: Morrowind
    Hned na první (vertikální) stěně domku vpravo je jasně vidět, že FSAA Radeonu je v úhlu tak blízkém 90 jasně lepší.


    Max Payne
    Především porovnejte rozdíly ve vyhlazení hran lavičky a také sloupu. V obou případech byl lepší Radeon.

    Return to Castle Wolfenstein
    Zde si všimněte rozdílů v anti-aliasingu plůtku kolem stromu. Opět jemnější hrany nabídne Radeon.

    Serious Sam: Second Encounter
    Na následujících screenshotech je vidět, že se hodí spíše na porovnávání kvality filtrování textur. Rozdíly mezi kartami můžete najít na hlavě sochy jaguára, Radeon tam opět potvrzuje mírně kvalitnější FSAA.

    ehm
    vidim ze mas na me az moc rad ati tak to doplnim tez citaci z toho sameho clanku a hlavne zaver:módy 2:1 jsou porovnatelné, poprvé je vidět, že ATi má slabiny v násobcích úhlu 22.5 stupně
    od módu 4:1 dělá ATi více filtrování (viz poloměr), hluchá místa však zůstávají, anisotropní filtrování nVIDIE je zde kvalitnější
    anisotropní filtrování nVIDIE v OpenGL je lepší než v Direct3D (kombinace trilineární+anisotropní oproti brilineární+anisotropní v Direct3D)

    Dalo by se říct, že teď díky bilineárnímu filtrování u GeForce FX má v Direct3D kvalitativně navrch Radeon R3x0
    V OpenGL je pak pro změnu mírně lepší GeForce FX především díky lepšímu anisotropnímu filtrování
    Full-Scene Anti-Aliasing je u ATi Radeonu R3x0 lepší než u nVIDIA NV3x
    Anisotropní filtrování je mírně kvalitnější u nVIDIA (v D3D se rozdíly díky brilineárnímu filtru mažou)
    Trilineární filtrování má v Direct3D jasně lepší ATi, protože nVIDIA už vlastně má jen hybrid bilineárního a trilineárního filtrování (brilineární)
    V OpenGL má trilineární filtrování mírně lepší nVIDIA
    Cheatují obě firmy, těžko posoudit, kdo více, DirectX 9 se svou minimální přesností shaderu 24 bit float zahnal nVIDII trošku do kouta.
    Kvalita 3D zobrazení ATi Radeonu R3x0 a nVIDIA GeForce FX je zhruba na stejné úrovni. Obě architektury mají své silné i slabší stránky.
    jo jenze pochop ze ja mluvim o vyhlazovani !!!!! reagoval sem na woodooa...
    Pašák erda.

  13. #13

    Standardní

    Citace Původně odeslal eraser
    Citace Původně odeslal Meverick
    Citace Původně odeslal eraser
    cituji z toho pctuningu: Vše vyřeší až vynucení anisotropního filtrování v ovladačích, pak je kvalita 8:1 obou rivalů srovnatelná, blíže u kamery lepší u nVIDIE, dále od kamery pak u ATi

    The Elder Scrolls: Morrowind
    Hned na první (vertikální) stěně domku vpravo je jasně vidět, že FSAA Radeonu je v úhlu tak blízkém 90 jasně lepší.


    Max Payne
    Především porovnejte rozdíly ve vyhlazení hran lavičky a také sloupu. V obou případech byl lepší Radeon.

    Return to Castle Wolfenstein
    Zde si všimněte rozdílů v anti-aliasingu plůtku kolem stromu. Opět jemnější hrany nabídne Radeon.

    Serious Sam: Second Encounter
    Na následujících screenshotech je vidět, že se hodí spíše na porovnávání kvality filtrování textur. Rozdíly mezi kartami můžete najít na hlavě sochy jaguára, Radeon tam opět potvrzuje mírně kvalitnější FSAA.

    ehm
    vidim ze mas na me az moc rad ati tak to doplnim tez citaci z toho sameho clanku a hlavne zaver:módy 2:1 jsou porovnatelné, poprvé je vidět, že ATi má slabiny v násobcích úhlu 22.5 stupně
    od módu 4:1 dělá ATi více filtrování (viz poloměr), hluchá místa však zůstávají, anisotropní filtrování nVIDIE je zde kvalitnější
    anisotropní filtrování nVIDIE v OpenGL je lepší než v Direct3D (kombinace trilineární+anisotropní oproti brilineární+anisotropní v Direct3D)

    Dalo by se říct, že teď díky bilineárnímu filtrování u GeForce FX má v Direct3D kvalitativně navrch Radeon R3x0
    V OpenGL je pak pro změnu mírně lepší GeForce FX především díky lepšímu anisotropnímu filtrování
    Full-Scene Anti-Aliasing je u ATi Radeonu R3x0 lepší než u nVIDIA NV3x
    Anisotropní filtrování je mírně kvalitnější u nVIDIA (v D3D se rozdíly díky brilineárnímu filtru mažou)
    Trilineární filtrování má v Direct3D jasně lepší ATi, protože nVIDIA už vlastně má jen hybrid bilineárního a trilineárního filtrování (brilineární)
    V OpenGL má trilineární filtrování mírně lepší nVIDIA
    Cheatují obě firmy, těžko posoudit, kdo více, DirectX 9 se svou minimální přesností shaderu 24 bit float zahnal nVIDII trošku do kouta.
    Kvalita 3D zobrazení ATi Radeonu R3x0 a nVIDIA GeForce FX je zhruba na stejné úrovni. Obě architektury mají své silné i slabší stránky.
    jo jenze pochop ze ja mluvim o vyhlazovani !!!!! reagoval sem na woodooa...
    wuuduu se ale bavil o anizo filtrování
    Northwood 2,4@3,1GHz, DFI Lanparty PRO875, 2048MB A-Data, Leadtek 7600GT, Creative SB Live, Seagate 20,4GB 5400+120GB 7200, Teac DV-W516GA

    Acer 3002LM

  14. #14

    Standardní

    Citace Původně odeslal Meverick
    wuuduu se ale bavil o anizo filtrování
    ajo
    takze bych to shrnul ze ati ma lespi vyhlazovani a nVidia ma lepsi filtrovani. +- samozrejme
    Pašák erda.

  15. #15
    Senior Member
    Založen
    09.10.2002
    Bydliště
    billiardový stôl
    Příspěvky
    2 339
    Vliv
    301

    Standardní

    Dohodneme sa takto: ked vam niekto ukaze nejake 2 screenshoty, nebudete vediet, na akej karte je ten ktory urobeny, obe maju kvalitny obraz.

  16. #16

    Standardní

    Citace Původně odeslal Wuuduu
    Dohodneme sa takto: ked vam niekto ukaze nejake 2 screenshoty, nebudete vediet, na akej karte je ten ktory urobeny, obe maju kvalitny obraz.
    JEAH!!!
    Northwood 2,4@3,1GHz, DFI Lanparty PRO875, 2048MB A-Data, Leadtek 7600GT, Creative SB Live, Seagate 20,4GB 5400+120GB 7200, Teac DV-W516GA

    Acer 3002LM

  17. #17

    Standardní

    Citace Původně odeslal Meverick
    Citace Původně odeslal Wuuduu
    Dohodneme sa takto: ked vam niekto ukaze nejake 2 screenshoty, nebudete vediet, na akej karte je ten ktory urobeny, obe maju kvalitny obraz.
    JEAH!!!
    souhlas
    Pašák erda.

  18. #18

    Standardní

    To je pravda, problem je ale to, co sa viac svizne hybe..)

    Nie ze by som sa ATI zastaval, ale mal som moznost vyskusat aj TI 4600.

    Moj nazor je takyto. Nvidia vedie ppokial sa nezapne AA a AF, pokial dojde na tieto dve veci do vedenia sa dostane ATI. (nemysim kvalitu obrazu, ale vykon) Su to ale vcelku zanedbatelne hodnoty ci v tom pripade alebo v onom. Staci kuknut na testy po celom nete
    MT Board : MSI 845PE MAX, Procesor : P4 2,53 Ghz 533FSB, Memory : 1024 DDR 333 Mhz, Video card : Gigabyte MAYA II Radeon 9700 pro, Audio card : Audigy 2, Hard Drives : 2x IBM 40 Gb, 7200 ot. Raid Striped, CD-ROM : MSI rewriter 52x24x52, DVD-ROM : Teac, Repro : Inspire 5100Monitor : LCD Prestigio P174 17\"

    3D Mark 2001 SE : 14705 http://service.futuremark.com/compare?2k1=6490144 !NO OC!
    3D Mark 2003 : 5042 http://service.futuremark.com/compare?2k3=765682 !NO OC!

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •