No, tie cisla zverejnilo Valve oficialne - "trapny leak" vyzera inak, ale nebudeme sa tu hadat.Původně odeslal Wuuduu
Asi ano, ale je to zatial len spekulacia...Doom3 bude zase asi rychlejsi na GF.
V tom sa zhodneme asi vsetci,Kvalita obrazu je na rovnakej urovni s Radkami.
Uff, z toho by bol zase flamewar, takze nekomentujem...Cheaty a triky v driveroch pouziva aj Ati.
Nic nevypli. Zmenili poradie operacii v niektorych shaderoch a preto nezafungoval shader replacement v driveroch... nVidia sa sama takto "zhadzuje", netreba sa jej ani rypat v driveroch.V 3D marku v.340 vypli pouzivanie sucasti driverov nVidie, preto tam bol prepad, nove 53.03 to napravili.
To je sice pravda, aj to je uz opravene, ale rozdiel vo vykone je maly...V Tomb Raiderovi bol bug, ked na GF bol pocitany DOF uz od popredia obrazku (DOF - rozostrenie objektov v pozadi), myslim, ze to opravi nejaky patch.
No, asi takto... DX9 v sucasnosti rozlisuje medzi "full precision" a "partial precision" FP shader instrukciami. Pozadovana minimalna presnost pre full precision je FP24 a pre partial FP16. R3XX su FP24 bez akychkolvek kompromisov, teda nemas ako priamo porovnavat s FP32 presnostou, ktoru poskytuje nVidia. Nechapem preto, co myslis pod "cize je mozne ze pri 32 fp bude nvidia rychlejsia ako radeon"... FP32 precision je na sucasnych kartach prilis pomala nato, aby sa na nej dalo stavat - treba pockat na NV40...Původně odeslal oso
No, presne takto to vidim aj ja... som naozaj zvedavy, ci sa po debute NV40 (ktora bude, dufajme, pekny kus HW...) budu stale obtazovat pisanim custom shaderov pre NV3X pre nove hry, ked to uz HW NV4X nebude potrebovat... no, uvidime.2.cheaty a triky v driveroch vyvijane pre zvysovanie rychlosti niesu vseliekom pretoze vyzaduju ohromne mnozstvo nerentabilnej prace softwaroveho tymu nVidie, ziadna firma si nemoze dovolit prisposobovat software na vsetky hry osobitne, jedinym sposobom ako vylepsit rychlost je „vylestit“ hardware