mno ze zkusenosti vim ze nektery hry jedou P2P (treba by to melo bejt NFS:U) takze je potreba aby PC mohlo na portech ty hry posilat i prijimat ... a to tak ze NAT nestaci (obcas proste jdou prvni pakety dovnitr) ... takze je potreba natvrdo dat portforward ... a samozrejme ze je obcas jednodussi zapnout to DMZ misto zapinani portforwardu na 101 portu (pripad NFS:U).Původně odeslal Vodicka
takze na linuxu se to pak pro vice hracu resi takovou prasarnou ze se ty pakety bud prepisujou na broadcasty takze je dostanou vsechny PC v siti (kupodivu zdrojovou adresu to nekontroluje) a nebo se snad i daj nejak duplikovat a posilat jen tem par vyvolenejm ... ale je to teda hooodne osklive reseni a treba starcraftu se to moc nelibilo :P (resp. byl pak nakej narocnejsi na CPU, nastesti se da udelat i jinak a docela inteligentne)







Odpověď s citací