vidim ze mas na me az moc rad ati tak to doplnim tez citaci z toho sameho clanku a hlavne zaver:módy 2:1 jsou porovnatelné, poprvé je vidět, že ATi má slabiny v násobcích úhlu 22.5 stupněPůvodně odeslal eraser
od módu 4:1 dělá ATi více filtrování (viz poloměr), hluchá místa však zůstávají, anisotropní filtrování nVIDIE je zde kvalitnější
anisotropní filtrování nVIDIE v OpenGL je lepší než v Direct3D (kombinace trilineární+anisotropní oproti brilineární+anisotropní v Direct3D)
Dalo by se říct, že teď díky bilineárnímu filtrování u GeForce FX má v Direct3D kvalitativně navrch Radeon R3x0
V OpenGL je pak pro změnu mírně lepší GeForce FX především díky lepšímu anisotropnímu filtrování
Full-Scene Anti-Aliasing je u ATi Radeonu R3x0 lepší než u nVIDIA NV3x
Anisotropní filtrování je mírně kvalitnější u nVIDIA (v D3D se rozdíly díky brilineárnímu filtru mažou)
Trilineární filtrování má v Direct3D jasně lepší ATi, protože nVIDIA už vlastně má jen hybrid bilineárního a trilineárního filtrování (brilineární)
V OpenGL má trilineární filtrování mírně lepší nVIDIA
Cheatují obě firmy, těžko posoudit, kdo více, DirectX 9 se svou minimální přesností shaderu 24 bit float zahnal nVIDII trošku do kouta.
Kvalita 3D zobrazení ATi Radeonu R3x0 a nVIDIA GeForce FX je zhruba na stejné úrovni. Obě architektury mají své silné i slabší stránky.