Tohle jsem se dočetl tady:
http://www.spotrebitel.cz/index.php/...w/5375/1/1352/

Vrácení zboží bez udání důvodu v zásilkovém prodeji musí prodejce umožnit!
Podle § 53 odst. 6 občanského zákoníku má spotřebitel právo, pakliže byla smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku (kterými zákon rozumí jakýkoli prostředek, který umožňuje uzavřít smlouvu bez současné fyzické přítomnosti, zejména elektronickou poštu, teleshopping apod.), od smlouvy odstoupit (tedy vrátit zboží bez udání důvodu) do 14 dnů od převzetí zboží. Takové vrácení zboží (odstoupení od smlouvy) nemůže prodávající nijak postihovat, nemůže tedy ani účtovat žádné pokuty či poplatky, případně srážet určitou část z kupní ceny, kterou je povinen vrátit spotřebiteli.
Pokud tedy provozovatel internetového obchodu tvrdí, že vrácení zboží bez udání důvodu neumožňuje, porušuje zákon. Na tuto praxi je žádoucí upozornit Českou obchodní inspekci. Navíc pochopitelně jeho prohlášení (právě proto, že je v rozporu se zákonem) nemá žádnou právní relevanci a odstoupení od smlouvy se spotřebitel může pochopitelně domáhat.
-tp-