Videl bych to tak, ze VSECHNY gamesy a benchmarky jsou ve svy dobe navrhovany tak, aby se bohate vesli do bezny pameti na grafarne. Takze vyzuziti rychlejsiho prenosu je minimalni, protoze je stale radove pomalsi nez prenos primo z pameti grafarny. Coz znamena, ze 99% dnesnich games se spokoji s 64MB, v extremnim pripade 128MB pameti na grafarne.
Jedinej duvod, proc se zacina pomalu prechazet na novou sbernici je, ze PCI nedostacuje hlavne sitovym protokolum (preci jen Gbit sitovka si veme 100MB/s a 33 zbude na zbytek systemu). To ze zaroven nahradi i AGP je jedine dobre, zase po dlouhy dobe nebude problem mit v systemu vic grafaren najednou.
Jen by me zajimalo, proc se konecne nezrusej ty desitky cesticek zbernic a nenatahne se optika primo ze swaba do swaba. Ty IO by asi byly technologicky narocnejsi, ale zase by se usetrilo na MB a rychlost by se na stejnym HW dala vlastne zvysovat az na fyzikalni hranice (rychlost svetla).
Mno sem zvedav na nakou tu Gforce 100 000 pripadne Radeon 99 999, az ji pripichnu do kompa pres plech o prurezu 500mm (napajeni z prirucniho termojaderneho reaktoru) pripojim na domovni rozvod tekutyho helia (v te dobe standarni zpusob chlazeni spotrebni elektroniky) a nakej kousek jednovidovyho vlakna o prurezu 50 000 mensim nez lidskej vlas![]()
![]()





Odpověď s citací