Nejspíš jsi udělal chybu, že jsi po 30 dnech, kdy byl výrobek na reklamaci, prostě nezašel za prodejcem a nepožadoval jsi vrácení peněz (po uplynutí 30 dnů reklamace máš právo na nový výrobek nebo vrácení peněz, pokud se s prodejcem nedohodneš jinak. A nutno podotknout, že je naprosto jedno, jestli je chyba na straně servisu, protože plnou odpovědnost nese prodejce). Ale teď, když ti to vrátili, tak už asi s tím 30-denním limitem nepůjde, teď můžeš maximálně znovu reklamovat, a když se reklamace opět protáhne - vrácení peněz.Původně odeslal lucky
BTW já jsem teď reklamoval notebook, ale došlo k jeho poškození (vnějšímu) mezi servisem a prodejcem, tak jsem souhlasil s výměnou vnějších krytů i přesto, že už reklamace trvá déle než 30 dní, protože mám v NB nainstalovány dva operační systémy a hafo programů a filmů, takže by mi to pravděpodobně nestálo za to.