V sobotu byl poslední den, kdy můj 17" LG Flatron 795ft+ byl v záruce.
A právě v sobotu večer obraz najednou ztmavlZkoušel jsem hýbat jasem a kontrastem na max, ale pořád je to strašně tmavé.
Určitě je to monitor - když vytáhnu VGAkabel, objeví se hláška "no signal", ale skoro to není vidět. Grafika je OK, VGAkabel a napájení taky.
Jde mi o to, že v sobotu jsem to už reklamovat nemohl, bylo to asi v 8 večer a v prodejně, kde to bylo koupeno, samozřejmě měli zavřeno.
Brácha to odvezl do obchodu hned v pondělí - tj. první pracovní den po vzniku závady. Prodejce monitor převzal, ale nebyl schopen říci, jestli to bude záruční, nebo pozáruční oprava.
Potřeboval bych vědět, jestli má prodejce právo to odmítnout jako reklamaci.
Ten monitor v textovém režimu občas trochu "bzučel" - to dělal už i před rokem. Asi před dvěma měsíci v něm luplo, obraz se v mžiku rozáhl a ztmavl a pak se během 10vteřin vrátil do normálu (celkem jsem to viděl 3x). Ale nedělal to soustavně, třeba měsíc běžel bez jediného problému, takže jsem to stejně nemohl reklamovat.![]()