Tak já to mám dost podobné, jen firma ke vší smůle ještě nepadla.
Prý to ale s Monimou není moc růžový a tak se třeba (nejen já) dočkám. Ne, teď vážně. První IBM60GXP jsem koupil 21.8.2001 a první reklamace s výměnou zase za IBM Hungary nastala 28.1.2002. Potom nějakou dobu fungoval a až 24.9.2002 je další datum na druhém reklamačním protokolu. Pak je to dost s datem třetí výměny nejistý, nemám tam totiž nikde poznámku o datu výměny toho druhého disku! No, vycházejme ale z 30 denní povinosti prodejce vyřešit reklamaci, tedy v tomto případě podanou 24.9.2002 a tak to potom berme chod další nové záruční doby přibližně od 24.10.2002 do letošního listopadu.
Těch 6 měsíců mi ale stejně u HDD moc nesedí, navíc mám takové tušení, že právě IBM a tedy výrobce na HDD měl záruku danou 36 měsíců!! Mohu to nějak proti nim použít? Nemám sice bohužel ani na tom výstřižku z A4 papíru, čemu Monima říkala daňový doklad uvedenou záruční dobu výrobku a to je snad dost vážný prohřešek ze strany prodejce, né? A to se ani ta tzv. prodloužená 36 měsíční záruka při uváděných výměnách nezohledňuje? Dejte mi prosím někdo fundované info, díky.
Nechci tam totiž v tomto případě chodit a hádat se zbytečně.




Odpověď s citací