Výsledky 1 až 17 z 17

Téma: AGP 2x/4x/8x

  1. #1

    Standardní AGP 2x/4x/8x

    Projeví se nastavení AGP na 2x, 4x nebo 8x na výkonu karty nebo je to jedno??
    CPU: AMD AthlonXP 1800+ on DFI Infinity Rev. A+ nForce2 Ultra // Memory: 1* 512 MB Mushkin Hi - Performance Black Level One 2-3-2 DDR400 // HDD: Seagate Barracuda 80GB 7200 ot. 8MB // Opt. mechaniky: 1. DVD-ROM Toshiba 16*, 2. MSI CD-R/RW CR52-M 52/32/52 // VGA: ATi Sapphire Radeon 9550 128 MB 250/400 @ 450/470 // Muzzix: CREATIVE SB Live! 5.1 @ Audigy with Logitech Z-540 // Zdroj: FORTRON FSP350-60PN(PF) 350W // case Antec PlusView // Mice: Logitech MX700 > WATERCOOL COMPLETED < (cooled by KPcool 1.5, Kadett & modded Eheim Compact 600)

  2. #2

    Standardní

    Měl jsem možnost vyzkoušet AGP 2x, 4x se stejným CPU, grafikou i velikostí paměti a je to ÚPLNĚ jedno
    RenderMachine Prescott 4 HT 3000<>2 x 512 MB DDR 400 SDRAM dual channel
    MultiMediaMachine Northwood 4 2700 <> 256 MB DDR SDRAM 333MHz<> sapphire ATi Radeon 9000 VIVO 64 MB DDR <> MSI Neo V i848<> WD200 Caviar 20GB 7200rpm WD400 Caviar 40GB 7200rpm<> DVD TOSHIBA SD-M1712 16x<>CD-RW LiteON 52x32x52x<>CREATIVE SB Live! 5.1 <> Panasonic S-VHS TV <> S-VHS videocam SONY TRE-840E <> 600W A/V receiver SONY STR DE-875 <> 5.1 Magnat HiFi speakers

  3. #3

    Standardní .........................

    vim ze je jedno jestli bezi na agp 8X nebo 4x....ale kdyby si hodil nejakou 9800 na agp 2x(jestli by to slo)...tak by to byl brutalni rozdil..myslim.
    Cpu:Barton 2500@3100+(11x197 1,8v)MB:soltek sl-75frn-l RAM:512 (2x256 197fsb) HDD:40gb ,160gb VGA:radeon 9600pro saphir (400/600@ 500/650)+ Vga silencr.

  4. #4

    Standardní

    co sem cetl na netu tak rozdily jsou max par procent, takze zadny brutalmi rozdil, naproti tomu s agp 8x se obcas objevuji problemy s kompatibilitou
    Athlon 64 Venice 3500+@2700Mhz (11*246) 1,55V <|> CoolerMaster Hyper TX <|> Epox EP-9HEAI <|> 512 + 256MB PQI DDR 400 Cl 2.5 <|> Gainward 7600GS Golden Sample 256MB 450/1000@520/1440 <|> 250GB Western digital WDC2500YS sata
    <|> Fortron FSP400-60GLN <|> case 3R System Neonlight

    Thoroughbred 1,47Ghz@1,9GHz (11,5*166) 1,75V <|> Spire Falconrock II <|> Epox 8k3a+ <|> Micron 256MB ddr266 + Samsung 256MB ddr333@ddr333 Cl 2,5 2.8V <|> 2x Maxtor D740X 40GB <|> Gigabyte R9200-DH 64MB 250/200@279/227

  5. #5
    Senior Member
    Založen
    09.10.2002
    Bydliště
    billiardový stôl
    Příspěvky
    2 339
    Vliv
    301

    Standardní

    Citace Původně odeslal Jirik
    co sem cetl na netu tak rozdily jsou max par procent, takze zadny brutalmi rozdil, naproti tomu s agp 8x se obcas objevuji problemy s kompatibilitou
    Vidno, zes to jenom cet....

    Verte tomu, ze R9800Pro na AGP2x nebude to iste ako R9800Pro na AGP8x.

    Urcite GF2 MX400 - tej to je jedno, AGP1...4x...

  6. #6
    Senior Member Avatar uživatele Fleak
    Založen
    02.11.2002
    Bydliště
    Smiřice - Hradec Králové
    Věk
    37
    Příspěvky
    1 318
    Vliv
    290

    Standardní

    me kdyz nastavim AGP 8x z AGP 4x tam mi to v 3D Marku 2003 prida asi 50 bodu to je vsechno!!Nekde tady jsem taky cetl ze pri AGP 8x jsou nekdy grafiky min stabilni!!!
    AMD A64 3200+ Venice @ 2,7 GHz 1,575 V (TCaseMax 53°) + AC FREEZER 64 Pro | DFI nF4 ultra Infinity | PQI 2 x 512 MB RAM | Sapphire X1900 GT 256 MB no/OC | Seagate 7200.10 320 GB SATA II + Maxtor DiamondMax 10 250 GB PATA | Samsung SH-S182M | Fortron 400W - PNF | Logitech MX510 + Steelpad QcK | Sennheiser 212 PRO & Hercules XPS 2.100

  7. #7

    Standardní

    pokud je AGP vetsi jak 2x to znamena 4x 8x tak neni zadny rozdil ve vykonu, na AGP 2x uz by mohl byt mirny pokles
    | AMD Athlon 64 3500+ (Orleans) | Asus M2N-E | 2× Apacer 512MB PC2-5300 | GigaByte MAYA GV-NX76T128D-RH | Crative SoundBlaster Live! 5.1 Digital SB0220 | Western Digital Caviar SE WD3200AAKS | LG SuperMulti GSA-H10N | CoolerMaster Elite 330 | Arch Linux 64bit |

  8. #8

    Standardní

    ok, ok... chápu... a ještě.. co to vlastně to AGP je?? vim že to je Accelerate Graphic Port, ale co znamená to násobení apod.

  9. #9
    Senior Member
    Založen
    06.10.2002
    Bydliště
    Přelouč/Pardubice
    Věk
    44
    Příspěvky
    1 377
    Vliv
    291

    Standardní

    Citace Původně odeslal lmarky
    ok, ok... chápu... a ještě.. co to vlastně to AGP je?? vim že to je Accelerate Graphic Port, ale co znamená to násobení apod.
    agp 1x bezi datove na 66mhz, agp2x na 133mhz atd... takze to sou nasobky tohohle. z toho se pak odviji i maximalni teoreticka propustnost sbernice (*4 = v MB/s)
    Xeon X5650 .:. Asus P6T Deluxe V2 .:. 3x2GB Kingston DDR3 2GHz .:. Asus GTX285 .:. Total ~2750GB HDD Capacity .:. Creative SoundBlaster X-Fi .:. LG L245WPBH 24" LCD .:. Logitech G5 .:. gMONO case w/ Delta 700W

  10. #10

    Standardní

    AGP 8x sa prejavi jedine pri texturovani z hlavnej ram, inac su textury v pameti graf. karty a nastavenie AGP na vykon nema takmer ziadny vplyv. Takze si myslim ze ci to das na AGP 1x alebo 8x mas skoro jedno.
    Athlon XP 1700+@2404Mhz 3000+ (11.5x209) 1.775V - AXDA1700DLT3C JIUHB 0308SPMW, Volcano 11, EPoX 8K5A2+, OCZ DDR400perf CL2, Gef2 MX400 (166/200@190/220),Asus TV/FM Tuner SAA7134, 61.5GB Maxtor 7200rpm, 300W Fortron zdroj
    Acer 1356LMi, Barton 2800+, 512MB DDR, 60GB,DVD+/-RW,wireless

  11. #11

    Standardní

    Citace Původně odeslal Wuuduu
    Citace Původně odeslal Jirik
    co sem cetl na netu tak rozdily jsou max par procent, takze zadny brutalmi rozdil, naproti tomu s agp 8x se obcas objevuji problemy s kompatibilitou
    Vidno, zes to jenom cet....

    Verte tomu, ze R9800Pro na AGP2x nebude to iste ako R9800Pro na AGP8x.

    Urcite GF2 MX400 - tej to je jedno, AGP1...4x...
    co kdybys otestoval tu svoji grafiku? vykonna je dost na to aby se pripadny rozdily projevily....
    Athlon 64 Venice 3500+@2700Mhz (11*246) 1,55V <|> CoolerMaster Hyper TX <|> Epox EP-9HEAI <|> 512 + 256MB PQI DDR 400 Cl 2.5 <|> Gainward 7600GS Golden Sample 256MB 450/1000@520/1440 <|> 250GB Western digital WDC2500YS sata
    <|> Fortron FSP400-60GLN <|> case 3R System Neonlight

    Thoroughbred 1,47Ghz@1,9GHz (11,5*166) 1,75V <|> Spire Falconrock II <|> Epox 8k3a+ <|> Micron 256MB ddr266 + Samsung 256MB ddr333@ddr333 Cl 2,5 2.8V <|> 2x Maxtor D740X 40GB <|> Gigabyte R9200-DH 64MB 250/200@279/227

  12. #12

    Standardní

    No rozdiel medzi agp1x 2x 4x 8x je prakticky nulovy. skusal som na gf4ti4200 . Len sa to nesmie vypnut (z 10000b na 6400 (3d2k1))
    Intel Core i7 920@4.1GHz,Asus P6T,POV480GTX ,3x2GB KingstonKHX3 1730CL7,H2O+Cosmos S,Seasonic X-750W,Corsair X64, 2xWD15EADS 1,5TB,Xonar Essence ST + DT770 pro/IE6,LG GH22NS50, SyncMasterP2370, ACER Aspire ONE Ferrari, HTC TouchHD
    motto1: Mýliť sa je ľudské, ale zbabrať niečo dokonale na to treba počítač
    motto2: Silný zdroj a veľký chladič to istí
    motto3: Ten most prekročíme až k nemu prídeme, J. O'Neill

  13. #13

    Standardní

    jj mezi 2 a 4 jeste nejaky rozdil je,ale mezi 4 a 8AGP v podstate zadnej...

  14. #14

    Standardní

    To je jako jestli máš na karté 128 nebo 256 Mb RAM, karta to nevyužije a všechno běhá stejně rychle...reklama...reklama...reklama...
    AMD XP1600+ -*- 20GB MAXTOR *-* K7Turbo Limited Edition -*- 256 MB Ram KingMax (Cas 2) *-* Gainward GeForce 4 *- DVD Hitachi *-* CD-RW TEAC 40x -*- Hyundai Q955\" *-* Windows XP Professional -*-

  15. #15

    Standardní

    ja neviem decká, načo vymýšlajú AGP 8x, keď sa to najlesie využije pri 6GHZ procákoch a Geforce FX3
    ASUS A6Km Q-010[/b]__AMD Turion MT-32, 1.80GHz, 512kB cache,__15.4 WXGA TFT__512MB DDR RAM__GeForce GO7300 @ 570/880Mhz__HDD Hitachi 80GB 5400RPM, 8MB cache__DVD-RW DL TS-L532U__LAN 1Gbit, WLAN 802.11g, 1394, SPDIF
    battery__Li-lon 6cl. 4400mAh, 48,4Wh
    Saitek R440 wheel, :)

  16. #16

    Standardní

    Citace Původně odeslal LookAS
    Citace Původně odeslal lmarky
    ok, ok... chápu... a ještě.. co to vlastně to AGP je?? vim že to je Accelerate Graphic Port, ale co znamená to násobení apod.
    agp 1x bezi datove na 66mhz, agp2x na 133mhz atd... takze to sou nasobky tohohle. z toho se pak odviji i maximalni teoreticka propustnost sbernice (*4 = v MB/s)
    To co rikas neni pravda. AGP jede na 66Mhz vzdycky, jde jen o to, kolik bytu se prenese za jeden takt.
    AGP 1x - 4 byty za takt = 66 * 4 = 266MB/s
    AGP 2x - 8 bytu za takt = 66 * 8 = 533MB/s
    AGP 4x - 16 bytu za takt = 66 * 16 = 1066MB/s
    AGP 8x - 32 bytu za takt = 66 * 32 = 2132MB/s

    To nasobeni je jen kolikrat je to rychlejsi vuci prvnimu AGP (neco jako rychlost cdrom). AGP neumi nic jineho, nez prenaset data mezi pameti pocitace a videopameti (bez ucasti procesoru).

    Viz. http://www.motherboards.org/articles...ons/920_1.html

    PCI jede na 33Mhz, a v jednom taktu prenese 32bitu=4byty - vysledna rychlost je 33 * 4 = 133MB/s

    Jinak se to opravdu vyuzije jen tehdy, kdyz se pouzivaji textury z hlavni pameti, a ne z videopameti. Pokud se vsechny textury vejdou do videoram, AGP se nevyuziva.

    Muj dohad:
    Tento pripad asi nastane, kdyz je pamet videokarty mala - a je treba pouzit pamet na textury i z hlavni pameti.
    Bylo by to urcite poznat na vykonu (pouzivani textur z ram), protoze pokud rychlost videoramky je okolo rekneme 6GB/s a vice, tak ani AGP 8x tomu nepomuze.
    Napada me, ze se rychlost AGP sbernice muze pouzivat take pri prehravani videa. Teoreticky - procesor spocita snimek v ramce, a preda ho graficke karte, ktera si ho akcelerovane(vyuzije rychlost AGP sbernice) prenese do videoram (ne ze by se neco urychlilo . Funguje to opravdu takhle, nebo se pletu?

    Dalsi otazku je, kolik videopameti potrebuji soucasne narocne 3D hry (UT2003, doom3, halflife2). Drive stacilo k behu 4MB (unreal tournament - voodoo1)

  17. #17
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    Videl bych to tak, ze VSECHNY gamesy a benchmarky jsou ve svy dobe navrhovany tak, aby se bohate vesli do bezny pameti na grafarne. Takze vyzuziti rychlejsiho prenosu je minimalni, protoze je stale radove pomalsi nez prenos primo z pameti grafarny. Coz znamena, ze 99% dnesnich games se spokoji s 64MB, v extremnim pripade 128MB pameti na grafarne.

    Jedinej duvod, proc se zacina pomalu prechazet na novou sbernici je, ze PCI nedostacuje hlavne sitovym protokolum (preci jen Gbit sitovka si veme 100MB/s a 33 zbude na zbytek systemu). To ze zaroven nahradi i AGP je jedine dobre, zase po dlouhy dobe nebude problem mit v systemu vic grafaren najednou .

    Jen by me zajimalo, proc se konecne nezrusej ty desitky cesticek zbernic a nenatahne se optika primo ze swaba do swaba. Ty IO by asi byly technologicky narocnejsi, ale zase by se usetrilo na MB a rychlost by se na stejnym HW dala vlastne zvysovat az na fyzikalni hranice (rychlost svetla).

    Mno sem zvedav na nakou tu Gforce 100 000 pripadne Radeon 99 999, az ji pripichnu do kompa pres plech o prurezu 500mm (napajeni z prirucniho termojaderneho reaktoru) pripojim na domovni rozvod tekutyho helia (v te dobe standarni zpusob chlazeni spotrebni elektroniky) a nakej kousek jednovidovyho vlakna o prurezu 50 000 mensim nez lidskej vlas

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •