Citace Původně odeslal Wuuduu
Pre vsetkych nVidia vrtacikov som nasiel dalsi zaujimavy "bug" v driveroch...
http://www.3dcenter.org/artikel/2003..._a_english.php
Heh, Wuuduu, uz som sa bal, ze na ten clanok nenarazis... Takze mi dovol, aby som Ta opat trochu poopravil:
1. Nie je to bug v driveroch... je to legalny sposob implementacie.
2. Netyka sa to priamo anizotropickeho filtrovania - cela diskusia je zalozena na presnosti linearnej interpolacie pri bilinearnom & trilinearnom filtrovani - ATi pouziva na R3XX 5 bitov, nVidia 8 bitov (u FXiek je to vsak ovela komplikovanejsie kvoli "brilinearnemu" filteringu). 5 bitov je mimochodom minimum stanovene DX standardom - a to je i presne presnost pouzivana Refrastom (to autor spomina i v tom clanku). Pre OpenGL podobne minimum (pokial viem) neexistuje - SGI ako povodny "autor" pouziva 8 bitov.
3. Aj ja by som si zelal kvalitu filtrovania R3XX na urovni NV2X, ale co uz... asi sa nedockame. Len tak na okraj - FXka so svojim brilinearnym filtrom su natom imho este horsie, pre ludi ktorych to skutocne trochu zaujima, odporucam precitat dlhsi thread na Beyond3D: http://www.beyond3d.com/forum/viewto...?t=9213#196814.
To porovnanie je mimoriadne zaujimave - NV25 s "ucebnicovym" filteringom, vysledok R300 je identicky s Refrastom, no a FXko so svojim brilinearnym filtrom produkuje daleko "ostrejsie" prechody s velkymi oblastami, kde je pouzity len bilinearny filter...

Btw. vsimol si si, ze v poslednom case uz vrtas len Ty?