Protože délka vlny u 50 Hz je vyjádřena v metrech, jde zřejmě o násobky /2 vlny. I v tomto případě ale platí, že ačkoli se tato vlna šíří všesměrově na rozdíl od středních a vysokých akustických kmitočtů, rozměry reprobedny a akustického prostoru hrají zásadní roli v závislosti intenzity zvuku na určitém kmitočtu právě kvůli interferenci, čili zeslabení či zesílení kmitočtu vzhledem k vícenásobnému odrazu od pevné překážky. Proto bedny duní, když se na kmitočtu třeba 60 Hz vlna odražená setká s vlnou primární ve fázi, kdy se sečtou, o vícenásobném odrazu nemluvě. Stačí si pustit CD Generátor a projít kmitočty od 20 do 200 Hz, a hned budeš vědět, jak na tom ve svém pokoji jsi .
V mém obýváku o čtvercovém půdorysu jsou zásadně zesíleny kmitočty 20-40-80-160 Hz a zásadně potlaeny kmitočty 25-50-100-200 Hz a nepomůže nic, jen si sednout do místa, kde je tento úkaz nejmíň slyšet...
Skutečně kvalitní bas potřebuje min. 25 cm průměr membrány a 120 l objemu ozvučnice optimálního tvaru. Praxe je praxe.