Citace Původně odeslal herma
chlape, víš ty vůbec co to ta položka znamená? Stačí požít tlačítko Search.

našel bys že:
Citace Původně odeslal PiT
AGP Aperture Size je to, ze hovori, kolko pamate (grafiky+RAM) sa ma pouzivat na AGP Texturing.

Priklad: Ak mas 64MB grafiku a AAS nastavene na 128MB, tak po tom, co hra vycerpa 64MB grafickej karty, system alokuje zvysnych 64MB z RAM a pouziva ju ako graficku pamat. To ale obvykle nehorazne spomali hry.

Ak mas 128MB grafu, tak nechaj 128MB a budes vyuzivat iba pamat graf. karty. Myslim, ze je to najlepsie riesenie, pretoze:

1) ako som hovoril, RAM je o dost pomalsia ako GRAM (pamat na grafike) a dojde v pripade zaplnenia k spomaleniu hry/aplikacie.

2) ziadna dnesna hra (okrem Codecreatures benchamrku, tusim...) nepotrebuje viac pamate. Ak by hra potrebovala a nestacilo by jej to, tak by ti potom jednoducho chybali textury na niektorych objektoch.

Ak by si nastavil mensiu hodnotu (napr 64MB), zablokoval by si si cast pamate (tych zvysnych 64MB) graf. karty.
jinak tady je to psané: http://www.overclocking.cz/4um/viewt...=aperture+size
no dobre, to ale nic neresi, podle toho by to teda v mem pripade znamenalo, ze takova sunracka hra jako medal of honor zabira vic nez 128 Mb textur jo ? a pak se to cachuje do systemove pameti a proto mi to tak cuka ? to je blbost ne ?