
Původně odeslal
PiT
AGP Aperture Size je to, ze hovori, kolko pamate (grafiky+RAM) sa ma pouzivat na AGP Texturing.
Priklad: Ak mas 64MB grafiku a AAS nastavene na 128MB, tak po tom, co hra vycerpa 64MB grafickej karty, system alokuje zvysnych 64MB z RAM a pouziva ju ako graficku pamat. To ale obvykle nehorazne spomali hry.
Ak mas 128MB grafu, tak nechaj 128MB a budes vyuzivat iba pamat graf. karty. Myslim, ze je to najlepsie riesenie, pretoze:
1) ako som hovoril, RAM je o dost pomalsia ako GRAM (pamat na grafike) a dojde v pripade zaplnenia k spomaleniu hry/aplikacie.
2) ziadna dnesna hra (okrem Codecreatures benchamrku, tusim...) nepotrebuje viac pamate. Ak by hra potrebovala a nestacilo by jej to, tak by ti potom jednoducho chybali textury na niektorych objektoch.
Ak by si nastavil mensiu hodnotu (napr 64MB), zablokoval by si si cast pamate (tych zvysnych 64MB) graf. karty.