Citace Původně odeslal Dawe
Citace Původně odeslal Spajdr
Na takové testování je nejlepší hra co používá pixel shadery nebo benchmark .. např. 3D Mark 2001SE nature text nebo 3D Mark 2003 Mother nature test, pokud to tam tzv. prší,tak máš jasno že pipky jsou na nic. Podle toho co píšeš je chytnutá asi jenom jedna z nich, né všechny čtyři.
Bohuzel nemas 100% pravdu. Predvedu Ti kartu co projede Mother Nature bez jedine chyby a v halo s ni muzes hrat akorat sachy... Bohuzel je to opravdu tak. A chytnuta jedna pipka se sice prezit da, ale idealni stav to take neni...
Ja tomu nějak nerozumim.Podle me totiz kdyz je ta pipka chytnuta dela karta kosticky je tak ne . Ale jak vysvetlite treba to ze kdyz pustim 3Dmark2001 a mam zaplou kompresy dat v ovladacich ( format textury DXT1 a DXT3 ) tak je vysledek 16800 b ale kosticky a kdyz to vypnu tak to udela o 1000b min ,ale je to uplne cisty Kdyby prece byla jedna pipelina nebo vic v riti tak to prece bude delat porad kosticky ne?Co to je vubec za kompresy to DXTDa se to zapnout , vypnout i neja jinak?treba softwarově?