Stránka 2 z 3 PrvníPrvní 123 PosledníPoslední
Výsledky 26 až 50 z 62

Téma: Som smutny....

  1. #26

    Standardní

    ....ale uplne na zaver, aby ste boli uspokojeni:

    celeron tualatin 1300@1367 multiplier 13x fsb 105,16 512MB sdram SB 128 4+2 radeon9600pro 400/600 with vsync "always on"(nie, nespomaluje to rychlost)

  2. #27

    Standardní

    Citace Původně odeslal Wuuduu
    lenze to neni obyc Celeronek, ale Tualatin, a ten tak slabucky nie je.
    Ale je dost mozne, ze ho to desne pretazi, vela pindulakov a pod, tak zavaha - ja neviem, na PIII som Matrix este nemal.
    no dobre ale kdyz si hodim moje XPcko na 1Ghz a 450Mhz pameti tak se me to taky skube...a tech 105fsb taky neni nic super...
    Gigabyte GA-965P-S3, 3GB DDR2 transcend 667@925Mhz, E2160@3330MHz, Powercolor HD4830@700/1850, LG L226WTQ-PF , Seasonic SS-500ET-T3 500W 80PLUS, ~2TB HDD, DVB SkyStar2 ,Leadtek TV 2000XP, Logitech Z-640, Logitech MX510, Logitech DFP, Dolby's keyboard, NEC 3550A, Pixma iP4500, W7 x64, 3dmark
    30/1,5Mbit UPC - Buffalo WHR-HP-G54 OpenWRT, Dlink G664T OpenWRT, La Fonera OpenWRT, Linksys PAP2T VoIP
    Samsung I5700 Galaxy Spica - Android 2.2

  3. #28

    Standardní

    Citace Původně odeslal PiT
    To je fakt super, ked porovnavas 25fps (ano 25. nie 50. Televizor je schopny prekladane vykreslit iba 25fps) skakacky v textovom mode s dnesnymi 3D hrami
    Mas pravdu Pite, neda se to srovnavat... Hry na osmibitech byly neuveritelne hratelne a zabavne jelikoz to bylo hlavni prioritou. Mel jsem je moc rad

    Programovanim se zabyvam uz dlouho ale stale povazuju nektera dilka z osmibitu za mistrovske kousky napaditosti a optimalizace. Pokud by se podarilo z dnesnich pecek vyzdimat stejny pomer vysledek/moznosti tak asi letaji samy na mesic

  4. #29

    Standardní

    Citace Původně odeslal PiT
    (ano 25. nie 50. Televizor je schopny prekladane vykreslit iba 25fps)

    Naozaj mi neda, aby som sa k tomuto nevyjadril:

    Odkial mas tuto informaciu ? Kto ti to povedal ? Kde si to videl ? Kde si to pocul ? Alebo si na to "prisiel" sam ? Predsa ked ma televizor standardny framerate 25fps interlace to neznamena, ze kazdy polsnimok nemoze zobrazit pohyb. Ja som na Sinkleri programoval 50Hz animacie. Napriklad taky jednoduchy scrolling textu: Kazdu 1/50 sekundy posuvate text o 1 pixel dolava, takze kazdy polsnimok zobrazuje pohyb textu. Na sinkleri boli body tak velke, ze kazdy polsnimok ich kompletne prekreslil a nebolo vidiet interlace.

    Ak nechcete zit vo svojich amaterskych domnienkach, tak si to nechajte vysvetlit. Alebo si stiahnite emulator Spektra a nejake scene demo s klasickym scrollingom a pocitajte rychlost bodov. Je to velmi jednoduchy vypocet: Sirka ZX okna mala 256 bodov, takze ked posuvate pixel z prava do lava rychlostou 50Hz, tak celu drahu prejde zhruba za 5 sekund. Zamerajte sa v scrollingu na nejake pismenko a v duchu pocitajte za kolko prejde obrazovku. A ten pohyb budete vidiet. A tak isto to bolo vidiet aj na televizore, len sa to vobec netrhalo, lebo to neslo v emulatore na PC.(PC sux)

    AK NA TOMTO FORE NIE JE PRIESTOR PRE TAKUTO DISKUSIU, TAK TO VYMAZ !!!

    Dosli mi cigarety, nervy a vsetko ostatne, takze uz naozaj KONCIM. (he he)

    IF YOU WANT TO BE REMOVED FROM THIS MAILING LIST, CLICK WHEREVER

  5. #30
    Terorista karabínový mince Avatar uživatele PiT
    Založen
    13.09.2002
    Bydliště
    Bratislava
    Příspěvky
    4 550
    Vliv
    300

    Standardní

    bohusk:

    No vidis, ze vies aj rozumne diskutovat

    Preco si tak nemohol hned na zaciatku pri pisani samotneho postu

    To, co si popisal som nevedel, tak som sa domnieval, ze to nebolo pouzivane prave kvoli interlaceingu.
    And down we go again, under the relentless wawes, into the arms of calm breakers, into bayou of forgotten dreams
    Like sand slipping through my fingers, nothing ever lasts, ever will

  6. #31
    Terorista karabínový mince Avatar uživatele PiT
    Založen
    13.09.2002
    Bydliště
    Bratislava
    Příspěvky
    4 550
    Vliv
    300

    Standardní

    Citace Původně odeslal miho
    Mas pravdu Pite, neda se to srovnavat... Hry na osmibitech byly neuveritelne hratelne a zabavne jelikoz to bylo hlavni prioritou. Mel jsem je moc rad
    Spusti si teraz nejaku

    Programovanim se zabyvam uz dlouho ale stale povazuju nektera dilka z osmibitu za mistrovske kousky napaditosti a optimalizace. Pokud by se podarilo z dnesnich pecek vyzdimat stejny pomer vysledek/moznosti tak asi letaji samy na mesic
    V tomto mas moj 100% suhlas.
    Keby v dnesnej dobe optimalizovali vacsinu softu tak, ako vtedy, tak nam na UT2003 stacia aj 800MHz procaky. Je to smutne ale je to fakt.
    And down we go again, under the relentless wawes, into the arms of calm breakers, into bayou of forgotten dreams
    Like sand slipping through my fingers, nothing ever lasts, ever will

  7. #32
    Senior Member
    Založen
    12.02.2003
    Bydliště
    Frýdek-Místek
    Příspěvky
    1 253
    Vliv
    286

    Standardní

    No co se tyce nechutneho shitu Enter the matrix,tak ten se nechutne trhal i me Moc me to ale nemrzi, ta hra je jen komercni zblitek nevalne kvality...jen by me zajimalo, proc mi to jelo tak spatne.
    Conroe 6300, 2GB ram, GA-965P-DS3, Sapphire X1900XT 256MB, Audigy 4, Fortron 500W Bluestorm, Case Thermaltake Soprano

  8. #33
    Senior Member
    Založen
    09.10.2002
    Bydliště
    billiardový stôl
    Příspěvky
    2 339
    Vliv
    301

    Standardní

    Citace Původně odeslal miho
    ..Hry na osmibitech byly neuveritelne hratelne a zabavne jelikoz to bylo hlavni prioritou...
    Hlavnou pricinou ich ZABAVNOSTI bol tvoj (a aj moj) vek!
    Boli sme mladsi, a cim som starsi, tym menej ma bavia rozne druhy hier... a aj sa menej hravam... nie ako kedysi

  9. #34
    mrtvej brouk mince Avatar uživatele mISHA
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    pardubice
    Příspěvky
    7 264
    Vliv
    357

    Standardní

    Citace Původně odeslal bohusk
    Citace Původně odeslal PiT
    (ano 25. nie 50. Televizor je schopny prekladane vykreslit iba 25fps)

    Naozaj mi neda, aby som sa k tomuto nevyjadril:

    Odkial mas tuto informaciu ? Kto ti to povedal ? Kde si to videl ? Kde si to pocul ? Alebo si na to "prisiel" sam ? Predsa ked ma televizor standardny framerate 25fps interlace to neznamena, ze kazdy polsnimok nemoze zobrazit pohyb. Ja som na Sinkleri programoval 50Hz animacie. Napriklad taky jednoduchy scrolling textu: Kazdu 1/50 sekundy posuvate text o 1 pixel dolava, takze kazdy polsnimok zobrazuje pohyb textu. Na sinkleri boli body tak velke, ze kazdy polsnimok ich kompletne prekreslil a nebolo vidiet interlace.

    Ak nechcete zit vo svojich amaterskych domnienkach, tak si to nechajte vysvetlit. Alebo si stiahnite emulator Spektra a nejake scene demo s klasickym scrollingom a pocitajte rychlost bodov. Je to velmi jednoduchy vypocet: Sirka ZX okna mala 256 bodov, takze ked posuvate pixel z prava do lava rychlostou 50Hz, tak celu drahu prejde zhruba za 5 sekund. Zamerajte sa v scrollingu na nejake pismenko a v duchu pocitajte za kolko prejde obrazovku. A ten pohyb budete vidiet. A tak isto to bolo vidiet aj na televizore, len sa to vobec netrhalo, lebo to neslo v emulatore na PC.(PC sux)

    AK NA TOMTO FORE NIE JE PRIESTOR PRE TAKUTO DISKUSIU, TAK TO VYMAZ !!!

    Dosli mi cigarety, nervy a vsetko ostatne, takze uz naozaj KONCIM. (he he)

    IF YOU WANT TO BE REMOVED FROM THIS MAILING LIST, CLICK WHEREVER
    no jenze ono to na televizoru nebylo videt prave kvuli te obnovovaci frekvenci obrazovky. na tom byla zalozena vetsina figlu tohoto osmibitu ( mimojine i vetsi paleta barev ). take jsem delal v assZ80...
    zaklepal nozickama, ale nastesti predtim stihl uvalet svou kulicku

  10. #35

    Standardní

    Citace Původně odeslal PiT
    (ano 25. nie 50. Televizor je schopny prekladane vykreslit iba 25fps)
    Citace Původně odeslal bohusk
    ... Na sinkleri boli body tak velke, ze kazdy polsnimok ich kompletne prekreslil a nebolo vidiet interlace.
    ZX dokonce interlace vubec nepouzival. ULA generoval jen sude (nebo liche ?) radky. Takze se jednalo o skutecnych 50fps, ale jen s polovicnim poctem radek.

  11. #36

    Standardní

    LOL diskuze (nic ve zlym)

    2 bohusk: Je to jednoznacne kombinaci 1. slaby procesor 2. pomaly cipset s pomalou pametovou propustnosti 3. SDR Ramky. I kdyz mas na tu sestavu silnou grafiku, tak ta to nezachrani. Ta se tam nudi a ceka a z tu svou porci dat prechrousta ten zbytek.

    A doufam ze jsi za tuto sestavu nedal 50.000,-
    Core i5 2500K @ 5 GHz, 1,32V | Noctua NH-U12P | ASUS P8P67 PRO | 2 x 4GB Corsair XMS3 DDRIII 1600 CL9 | Sapphire HD6950 @ 6970 | Creative X-Fi Titanium HD | SSD OCZ Vertex 2 60GB | 2x Samsung HD20UI 2 TB SATA II | DVD RW Sony-NEC | Case CHIEFTEC DX-01BLD | regulace ot. Tt Hardcano 8VR | Seasonic SS-HT750 F3 ATX v2.3 | Razer DeathAdder + SteelSeries 4HD | 22" Eizo S2243W | Windows 7 64-bit Home Prem.| Netbox 15 Mbps |
    Canon EOS 20D | Battery grip BG-E2 | EF 28-105/3.5-4.5 II USM | EF 70-200/2.8 L USM | EF 50/1.8 II | Tokina 12-24/4 |4GB SanDisk Ultra III | Lowepro Vertex 200 AW

  12. #37

    Standardní

    celý průser je v tom, že PC neznamená kus identického hardwarem, ale pokaždé něco jiného. zatímco konzole, osmibity, apple apod. jsou téměř jednoznačně určené konfigurace, a proto je pro ně programovaný sw nutně optimalizovaný

  13. #38
    Senior Member
    Založen
    09.10.2002
    Bydliště
    billiardový stôl
    Příspěvky
    2 339
    Vliv
    301

    Standardní

    Citace Původně odeslal Riss
    celý průser je v tom, že PC neznamená kus identického hardwarem, ale pokaždé něco jiného. zatímco konzole, osmibity, apple apod. jsou téměř jednoznačně určené konfigurace, a proto je pro ně programovaný sw nutně optimalizovaný
    je to pravda, okrem toho DEBILNEHO APPLE.

    Nove G3, G4 a G5 su obycajne PC-cka s inym CPU. OS na howno (pomaly, neexistujuci multitasking), HW - stredna PC trieda... a pod.

  14. #39

    Standardní

    patrně je nejvyšší čas najít si nějakýho jinýho koně, jinak skončíš u chocholouška...

  15. #40

    Standardní

    Dnes som bol na prvom pohovore.....

    Este k tej rychlosti : 3dmark03 pri 800x600 vsync off 3661
    (stale trvam na tom, ze vsync nespomaluje rychlost, len orezava zbytocnu rychlost. na 3dfxoch bol default on, pretoze to boli naozajstni odbornici)

  16. #41
    Terorista karabínový mince Avatar uživatele PiT
    Založen
    13.09.2002
    Bydliště
    Bratislava
    Příspěvky
    4 550
    Vliv
    300

    Standardní

    Citace Původně odeslal bohusk
    (stale trvam na tom, ze vsync nespomaluje rychlost, len orezava zbytocnu rychlost. na 3dfxoch bol default on, pretoze to boli naozajstni odbornici)
    Ale spomaluje

    A to kvoli tomu, ze pri VSYNC on dokaze zobrazovat grafika iba frameraty, ktore su nasobkom frekvencie monitora, pricom ak ti framerate kolisa okolo nasobku 1/2 (prekracuje ho oboma smermi - kolise okolo neho), tak vznika tiez skarede trhanie obrazu.

    Ak je grafika chopna dodavat staly framerate, tak je VSYNC super, pretoze sa zbavis tearingu (ako iste vies) a nedochadza k ziadnym zasekom, trhaniu, ci spomalovaniu/zrychlovaniu...
    And down we go again, under the relentless wawes, into the arms of calm breakers, into bayou of forgotten dreams
    Like sand slipping through my fingers, nothing ever lasts, ever will

  17. #42

    Standardní

    Podla mna vsync funguje nasledovne :

    1. ak gfx karta predbieha obrazovkovy luc :
    Gfx karta zacne vykreslovat framebufer. (zacina v lavom hornom rohu obrazovky). Aj obrazovkovy luc zacina v lavom hornom rohu obrazovky. Teraz sa obrazovkovy luc dostane napr do vertikalneho stredu obrazovky a gfx karta uz vyrenderovala paralelny framebufer(double framebufer) a my nemame zapnuty vsync, tak karta prepne paral framebuf na aktivny a luc ho od strdu obrazovky zacne vykreslovat a vznika tearing. Ak by bol vsync zapnuty, tak karta musi cakat, kym luc vykresli stary framebufer a novy prepne na aktivny az ked luc bude zasa vlavo hore.

    2. Ak obrazovkovy luc predbieha kartu :
    Mame zapnuty vsync.
    Luc dokresli stary framebuf, ale karta este nestihla vyrenderovat novy, tak luc zacne znovu kreslit stary. Karta v strede obrazovky prepne novy framebuf na aktivny lebo vsync uz ma info, ze sa uz vykresluje novy obraz a takto vznika opacny tearing.

    Ak je vsync vypnuty, tak karta leti naverimboha a okamzite prepne novy framebuf na aktivny a castejsie vznika tearing.

    Vsync zabranuje zbytocnemu vykreslovaniu framov, ktore monitor aj tak nedokaze zobrazit a vyrazne redukuje tearing.

  18. #43
    Senior Member
    Založen
    09.10.2002
    Bydliště
    billiardový stôl
    Příspěvky
    2 339
    Vliv
    301

    Standardní

    bohus: vsync spomaluje a sposobuje trhanie.
    Ta teoria co popisujes je sice pekna a dokonca vyzera pravdiva, ale prax je ina.
    mi to pripada, ako bys doteraz nemal nikdy tak rychle PC aby si si to odskusal v praxi. Ja mam monitor na Black dragonovi na 100Hz a kartu co dokaze v QIII vyrenderovat ovela viac fps ako 100, ale aj tak mam VSync vypnuty...

    Vcera som instaloval nove catalyst 3.8 a zapol som VSync.

    Frajerka zacala hrat nejaky 3D Mahhjong (R8500 tu urobi nad 100fps) a zaxvilku uz aj pindala, ze nove drivery su na <>, pretoze to trha jak svina - a naozaj mala pravdu.
    Tak som mily VSync poslal do prdele a bolo po trhani. A od frajerky som mal hodinku - dve pokoj

    VSync ti moze odstranit akurat tak nejake artefakty, ak vznikaju.

    Ked boli 3Dfx podla teba odbornici, tak co to boli za odbornici, ked uz neexistuju?
    Ovela vacsi odbornici su Atinaci. Ati tu bola pred erou 3dfx a je tu stale, kto je potom odbornik?

  19. #44

    Standardní

    K tej mojej teorii :

    1. bod je na 100% pravdivy !!!

    K 2. bodu : To, ze ak luc uz vykresluje druhy snimok a stale ten isty framebuf a karta prepne na novy framebuf niekde v strede obrazovky , lebo jej to vsync dovoli, lebo uz nastala ta inf, ze sa vykresluje novy snimok, som napisal preto, lebo predpokladam, ze vyrobcovia kariet su inteligentni a nenechaju kartu cakat kym luc zas bude v lavom hornom rohu obrazovky.

    Ja som si vcera pusti 3dmark03 na CATALYSTOCH 3.8 jak so zapnutym vsyncom, tak s vypnutym a aj tak to trhalo, nejak to skakalo dopredu. V tych catalystoch musi byt nejaka d3d synchronizacna chyba.....

  20. #45
    Senior Member
    Založen
    09.10.2002
    Bydliště
    billiardový stôl
    Příspěvky
    2 339
    Vliv
    301

    Standardní

    u teba to bude podla mna v niecom inom zakopane... ale v com, ze?

  21. #46

    Standardní

    Citace Původně odeslal bohusk
    Ja som si vcera pusti 3dmark03 na CATALYSTOCH 3.8 jak so zapnutym vsyncom, tak s vypnutym a aj tak to trhalo, nejak to skakalo dopredu. V tych catalystoch musi byt nejaka d3d synchronizacna chyba.....

    Toto beriem spet: Tento jav mi nastal ked som mal celu pamet zasratu a fragmentovanu a ked som pred cca 5 minutami restartol comp a spustil 3dmark03 so zapnutym vsyncom znova, tak to uz islo pekne.....

  22. #47
    Terorista karabínový mince Avatar uživatele PiT
    Založen
    13.09.2002
    Bydliště
    Bratislava
    Příspěvky
    4 550
    Vliv
    300

    Standardní

    Citace Původně odeslal bohusk
    K tej mojej teorii :

    1. bod je na 100% pravdivy !!!

    K 2. bodu : To, ze ak luc uz vykresluje druhy snimok a stale ten isty framebuf a karta prepne na novy framebuf niekde v strede obrazovky , lebo jej to vsync dovoli, lebo uz nastala ta inf, ze sa vykresluje novy snimok, som napisal preto, lebo predpokladam, ze vyrobcovia kariet su inteligentni a nenechaju kartu cakat kym luc zas bude v lavom hornom rohu obrazovky.
    100% suhlas.

    Len este k tomu, co som hovoril ja:

    Pri zap. VSYNC ti frameraty idu iba po skokoch, ktore su obvykle nejakym nasobkom frekvencie monitora (*1/2, *1/3, ..., nie po jednotkach) vznikaju tam mierne skoky pri prekracovani tychto hodnot (napr pri 85Hz ak ti kolise FPS okolo 44.5) ak karta nestiha vykreslovat a spomaluje alebo naopak stiha a zrychluje. A prejavuje sa to tiez trhanim.

    Tak som si to vysvetloval ja...

    Mozem si totizto lamat palicu ako chcem ale inak si vysvetlit, preco sa mi hra, ktora mi ide v priemere povedzme 46FPS (kolise od 42 do 50 povedzme), javi absolutne trhane pri zapnutom VSYNC...
    And down we go again, under the relentless wawes, into the arms of calm breakers, into bayou of forgotten dreams
    Like sand slipping through my fingers, nothing ever lasts, ever will

  23. #48
    Terorista karabínový mince Avatar uživatele PiT
    Založen
    13.09.2002
    Bydliště
    Bratislava
    Příspěvky
    4 550
    Vliv
    300

    Standardní

    Citace Původně odeslal bohusk
    Citace Původně odeslal bohusk
    Ja som si vcera pusti 3dmark03 na CATALYSTOCH 3.8 jak so zapnutym vsyncom, tak s vypnutym a aj tak to trhalo, nejak to skakalo dopredu. V tych catalystoch musi byt nejaka d3d synchronizacna chyba.....

    Toto beriem spet: Tento jav mi nastal ked som mal celu pamet zasratu a fragmentovanu a ked som pred cca 5 minutami restartol comp a spustil 3dmark03 so zapnutym vsyncom znova, tak to uz islo pekne.....
    Welcome to ATI driver development weakness
    And down we go again, under the relentless wawes, into the arms of calm breakers, into bayou of forgotten dreams
    Like sand slipping through my fingers, nothing ever lasts, ever will

  24. #49

    Standardní

    PiT :

    Pri zap. VSYNC ti frameraty idu iba po skokoch, ktore su obvykle nejakym nasobkom frekvencie monitora (*1/2, *1/3, ..., nie po jednotkach)

    Zamysli sa nad tym :
    Napr refres monitora je 85Hz. Teraz karta nestihne vyrenderovat framebuf a luz uz kresli dalsi snimok. Teraz karta vyrenderuje framebuf a v polovici snimku ho prepne na aktivny. Z toho vypliva, ze delitel frekvencie monitora ma desatinnu ciarku, nie su to cele cisla....

  25. #50
    Terorista karabínový mince Avatar uživatele PiT
    Založen
    13.09.2002
    Bydliště
    Bratislava
    Příspěvky
    4 550
    Vliv
    300

    Standardní

    Obvykle su to cisla bliziace sa tym nasobkom

    Neobjasnil resp. nevyvratil si mi ale moju teoriu, ze to ide po skokoch a ked to prechadza napr. polovicnu vertik. frek. monitora, tak to trha.

    Rovnako dobre sa moze jednat aj o vlastnost alebo BUG ATi driverov... Cert vie...
    And down we go again, under the relentless wawes, into the arms of calm breakers, into bayou of forgotten dreams
    Like sand slipping through my fingers, nothing ever lasts, ever will

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. Intel 3 GHz, alebo AMD Athlon64 3000+-3200+ ????????
    Založil falkom v sekci fóra AMD procesory
    Odpovědí: 165
    Poslední příspěvek: 12.10.2004, 11:39
  2. odpalil som particie - help
    Založil wana v sekci fóra Operační systémy na bázi Unixu
    Odpovědí: 5
    Poslední příspěvek: 04.01.2004, 11:44
  3. R8500LE(ManLi/Saphire) Voltage mod?
    Založil Jendo v sekci fóra Elektronika a bastlení
    Odpovědí: 45
    Poslední příspěvek: 04.07.2003, 19:04
  4. Tak som kupil 1700+ SPMW
    Založil Vorlon v sekci fóra AMD procesory
    Odpovědí: 9
    Poslední příspěvek: 18.04.2003, 22:47

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •