Citace Původně odeslal Wuuduu
cely thread je jedna VELKA sprostost.
Ved TV mal 50Hz co je 25fps!!!! A to mas urcite aj teraz, tak si pusti Matrixa na 50Hz TV a dotrhals...
No tuhle poznamku o TV moc nechapu.
Pokud autor threadu mluvi o trhani, urcite ma na mysli mene, nez 25fps.
(navic u Amigy jsem mel deinterlacer a SVGA monitor)

No a prave, ze to byl u ZX jen 8bit CPU 3.5MHz (1000 mensi takt) a 4x uzsi dat.bus a zadna graf. karta - tak by se snad dalo cekat, ze uz dnes zde zadne zaseky nebudou.
O Amize ani nemluvim. Tam jelo CPU na 8MHz a zadne preskoky z framu na frame se nekonaly.
Citace Původně odeslal Wuuduu
Okrem toho vtedy neboli 3D hry, ale postavicky skakali z jedneho framu na druhy, cize trhacka AKO PRASA. Tam neboli zjadne plynule prechody z jedneho framu do druheho, ale velke skoky.
p...orovnaj si aj 5 rokov stare hry a napr. Matrix... ako sme to vtedy mohli hrat? Taky humus.
Taky musim oponovat. Jakasi (byt pseudo) 3D tu uz byla - prvni treba AntAttack. A obraz roloval. A vzhledem k charakteru her jsem zadne rusive trhani nepozoroval. Obraz samozrejme nelze srovanavat, ale zde je snad rec o tom, ze to obcas dela neco, co by nemelo, ne