Samozřejmě sem si dělal srandu - ten Audigi 2 nebude tolik šumět, UR 40 možná uměj zahrát čistý vejšky (a určitě na obojím máš pozlacený konektory ). Ale se sluchátkama za 2500 tis. a Creativní zvukovkou to smrtelný asi niky nebude. Je tady ale jiná stránka(ky) věci. Všichni se pachtěj za co nejdokonalejšíma parametrama THD, nevyrovnanějším kmitočtovém průběhu, nejvyšším odstupu signálu od šumu, ale většině uniká to hlavní - hudba. Někdo si pustí nahrávku nějaký symfonie z kazety na větnamský kazetáku a je v sedmým nebi. Někdo si kupuje kabely za 5000 metr a koupe CDčka v antistatický roztoku atd... Sou i lidé posedlý jen těma krabička za 6 ti místný cifry. Věřim tomu, že na nich neposlouchaj hudbu, ale testovací CDčka.
2. stránka věci je že si někdo pořídí drahou zvukovku a sluchadla a pak na tom poslouchá empegtrojky. Já například u 256kbit Fh rozdíl oproti CD nepoznám. Věřím, že sou lidé, kteří jo, většinou to je ale variace na téma jak ve Stereu & Videu hodnotily rozdíly mezi orig. CD a jeho kopií.
No a do třetice jen to, že když máš audio sestavu za xtisíc, bude ti většinou stejně na pytej do tý doby, do kdy budou seděj v nahrávacích studií za mixákama blbci a ne lidi kteří na to maj cit. SACD ani DVD-Audio nás nespasí

A k tý Audigi PLATINUM EX - pochybuju, že po elektronické stránce (převodníky nebo OZ) je mezi Platinum verzí a normalním Playerem nějakej rozdíl (možná se pletu). Jinak Lajv hraje obravdu blbě.
Pro mě je linkovej výstup z discmana Sony D-EJ955 připojenej na KOSS UR30 zcela vyhovující kvalita a lituju toho kdo si musí vyhazovat peníze za kabely z rudy kterou za uplňku vyhrabal pes idiánskýho náčelníka

Takže s tebou "K!ll3r" souhlasím (pro tebe může bejt tahle kombinace dostatečně smrtelná). Lituju ty kterejm k dosažení optimálního poslechu nestčí obyčejný spotřební zboží. (Samozřejmě kdybych na to měl peníze, tak si ty předražený výrobky taky koupim )