Měl jsem možnost testevat ... a byl jsem příjemně překvapen ... default 250/250 @ 305/610 bez jakýchkoliv úprav, ten výkon to už je věc druhá ale na dnešní hry v pohodě stačí ...

Výsledky ... 3D Mark 2001 SE na ECS L7S2A SiS 746, Barton @ 2,16 GHz fsb 197 MHz, 512 MB RAM DDR 400
Karta taktnuta na 305/610 ... naprosto stabilní ( celodenní provoz, testy, hry )

RESULTS
3DMark Score 9596
Game 1 - Car Chase - Low Detail 132.4 fps
Game 1 - Car Chase - High Detail 57.7 fps
Game 2 - Dragothic - Low Detail 162.4 fps
Game 2 - Dragothic - High Detail 82.6 fps
Game 3 - Lobby - Low Detail 144.5 fps
Game 3 - Lobby - High Detail 68.5 fps
Game 4 - Nature 51.4 fps
Fill Rate (Single-Texturing) 949.7 MTexels/s
Fill Rate (Multi-Texturing) 900.9 MTexels/s
High Polygon Count (1 Light) 39.5 MTriangles/s
High Polygon Count (8 Lights) 6.0 MTriangles/s
Environment Bump Mapping 85.7 fps
DOT3 Bump Mapping 103.4 fps
Vertex Shader 58.6 fps
Pixel Shader 115.3 fps
Advanced Pixel Shader 38.5 fps
Point Sprites 18.0 MSprites/s

Níže stejná sestava ale katra jela na defaultu 250/500

3DMark Score 8528
Game 1 - Car Chase - Low Detail 111.9 fps
Game 1 - Car Chase - High Detail 53.2 fps
Game 2 - Dragothic - Low Detail 140.4 fps
Game 2 - Dragothic - High Detail 72.8 fps
Game 3 - Lobby - Low Detail 134.3 fps
Game 3 - Lobby - High Detail 65.0 fps
Game 4 - Nature 42.2 fps
Fill Rate (Single-Texturing) 775.3 MTexels/s
Fill Rate (Multi-Texturing) 743.8 MTexels/s
High Polygon Count (1 Light) 33.9 MTriangles/s
High Polygon Count (8 Lights) 5.0 MTriangles/s
Environment Bump Mapping 73.5 fps
DOT3 Bump Mapping 84.6 fps
Vertex Shader 48.3 fps
Pixel Shader 95.3 fps
Advanced Pixel Shader 31.7 fps
Point Sprites 14.7 MSprites/s

V obou případech detobatory 44.03

... na kartu za cca 2100 Kč bez dph pohoda ... kvalita obrazu dle mého názoru plně srovnatelná z R 9000 ...