Zalezi na tom, jake hry a v jake kvalite hrajes.

Pokud v UT2003 full details 1600x1200 AFx8 na vetsine map (hlavne CTF a DD) ta grafarna ani po pretoceni tezce nestiha a rozdil mezi P4 1.8 a P4 3 bude zanedbatelny.

Pokud hrajes Q3 v 800x600 tak te bude brzdit i P4 na 5GHz pokud rozdil mezi 500FPS na 300FPS se da nazyvat brzdenim.

Nekde mezi temito body lezi "rozumny kompromis" ( (c) a (tm) owned by miho ) a 2.4@2.8 (coz by nemel byt problem) ho myslim s prehledem prekracuje.

FX5900 je proste na nove hry v plnych detailech a vysokem rozliseni prilis pomalou kartou (!!! viz splinter cell, gunmetal ale i Unreal 2 a rada dalsich) ale P4 2.4 je plne dostacujicim procesorem.

Samozrejme, ze v benchmarcich budes mit nizsi hodnoty ovsem na hratelnost to nebude mit vliv.Duvod- self-replesk z jineho fora:

Je nutno ovsem pamatovat, ze body ziskane pomoci procesoru jsou "mene hodnotne" nez body ziskane diky graf karte. A to z toho duvodu, ze procesorove body zvysuji max. fps vetsinou tehdy kdyz cumis "do zdi" a je ti jedno zda mas 100 nebo 200 FPS zatimco kdyz se prida na vykonu karte zvedne se FPS predevsim v "krizovkach" kdy to je nejvice treba. V takove situaci je rozdil mezi 30 a 35FPS hodne znat.