Tak sem dneska dostal tuhle odpověď:
Vážený pane,
dovoluji si reagovat na váš dopis ze dne...Dle mého názoru jsme nijak nezanedbali reklamační proces ani nepoškodili vaše práva.
Vaše zboží jsme převzali do reklamce a v zákonem stanovené lhůtě jsme vyřídili reklamaci (opravou nebo výměnou) za zboží zcela nové zcela identických parametrů a se zákonem stanovenou záruční dobou.
Na vaši reakci v den převzetí "že jste si již pořídil procesor jiný a že si vyreklamovaný nepřevezmete" vám sdělujeme že je to vaše rozhodnutí,ale že pro nás je tento případ zcela jasný a uzavřený a proto vás upozorňujeme že u nás na prodejně stále leží vaše vyreklamované zboží a je potřeba si ho vyzvednout.

Vpodstatě to samý co mi tenkrát mlel na prodejně.Netuším co s tímhe má společnýho, že sem jim řekl že už mám jinej a že tenhle neporřebuju...
Taže vaše rady co mám podniknout