Spatne to interpretujes. Display od AU Optronics zobrazi 16.7 mil barev tim zpusobem, ze zobrazi kombinaci dvou barev z toho rozmezi 262.000 a casove na tom bude priblizne takhle: rise+rise+fall = priblizne 22ms (pro 6+6+10). Pokud se barva trefi do nejake z mnoziny 262.000 tak se zobrazi rovnou rise+fall = 16ms.Původně odeslal simhap
Pokud by byla hra v idealnim pripade delana primo pro tenhle display, tak by dosahoval vynikajicich 16ms stale.
V normalnim pripade je tenhle display o neco horsi nez 20ms Hyundaiacky (napriklad), ale je stale jeste o poznani lepsi nez 25ms display predchozi generace a za ty prachy to myslim stoji. (tim myslim hladinu do tech 15.000 s DPH).
Je to proste trochu jina technologie, problem je s uvadenim parametru u vyrobcu panelu: misto "typical 16ms" by melo byt "minimal 16ms".