Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Výsledky 1 až 25 z 39

Téma: Uz bych ty parchanty nejradsi postrilel !!! POKRACOVANI

  1. #1

    Standardní Uz bych ty parchanty nejradsi postrilel !!! POKRACOVANI

    Jedna se o to ze sem si pred nejakym casem koupil JW R8500LE se kterym jsem naprosto spokojen az na to ze obraz pres TV-Out je rozmazany ( rozostreny ) nejdrive sem tomu nevenoval pozornost ( TV-Out sem nepouzival ) ale nedavno sem si chtel uzit filmecky na TV a tak jsem se obraz snazil zkulturnit ale nepodarilo se pro porovnani jsem mel GF2 400MX 64MB od STlab a R7000 32MB DDR od Sapphiru a obe karty naprosto bez problemu tak sem se rozhodl pro reklamaci

    - kdyz jsem jim grafiku odevzdal nahlasil jsem vadny TV-Out
    - po tydnu jsem chtel vedet jak to vypada tak mi bylo receno ze TV-Out funguje tak jsem ji zavadu vysvetloval znova
    - po dalsim tydnu mi bylo receno ze to nekam poslali a ze jeste nemaji zadne info
    - uplynul dalsi tyden a bylo mi sdeleno ze teda TV-Out nepracuje tak jak ma a ze dostanu novou grafiku mezitim sem se zminil ze by se mi hodila nejaka jehlickova tiskarna naces mi hned nabidl Star LC-20 kterou pry maji na prodejne a ze mi ji jsou schopni do dalsiho dne pripravit ( vycistit, vymenit pasku..)
    - dalsi den jsem si prisel pro tiskarnu, na prodejne byl nejaky zmateny tipek ktery nevedel wo co go a kdyz jsem mu vysvetlil ze tu mam mit tiskarnu mi sdelil ze je na jejich druhem miste tak jsem se dohodl ze prijedu za tyden ( doufal sem ze vyresuim graf a budu mit tiskarnu )
    - po tydnu - ZKLAMANI garafika je pry v poradku a tiskarnau prinesl zaprasenou ze skladu, kdyz jsem ji chtel vyzkouset tak mi nejdrive rekl at teda pridu za 1 hod ze do te doby ji urcite vyzkousi coz uz se mi vubec nechtelo a tak jsme pripojili tiskarnu k jednomu PC co tam meli pravdepodobne na opravu a ukazalo se ze ten tipek neni schopny ani NAINSTALOVAT TISKARNU !!! nakonec sem to vzal do ruky ale konec nastal kdyz jsem ho pozadal o instalacni CD od Win takze konecna domluva byla tiskarnu si vezmu domukde si ji v klidu vyskousim ( bez placeni ), mezitim jeste odbehl hledat kryt ( nenasel )
    - den na to jsem v prodejne zastil znovu zmateneho typka ktery nic nevi
    - dnes jsem se vydal do prodejny s tim ze za grafiku budu chtit prachy ( reklamace podana 10.6.2003 ) a co nevidim moje grafika se vratila - NEOPRAVNENA REKLAMACE tak sem mu rikl at to vrazi do nejakeho kompu a porovna si to z necim jinym rekl mi ze si to dedy jeste nechaji protoze tam TV , tiskarnu sem dones zpatky s tim ze je rozhozena ( mirne magori ) tak mi rekl ze to taky uz urcite zaridi , kryt uz snad hleda i FBI a manual taky dostanu (asi abych ji mohl po jejich odbornem zasahu dat zase do kupy

    co vy na to
    Gigabyte P35-DS3L ::: Pentium Dual-Core E5200 ::: 4x1024MB atd.

  2. #2
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    Prines si vlastni TV, predved jim, jaky sou to hovada a pozaduj penize. Do takovyho kramu by me uz nikdy nedostali.

  3. #3
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele Baron
    Založen
    26.01.2004
    Bydliště
    Pha
    Věk
    43
    Příspěvky
    1 165
    Vliv
    274

    Standardní

    trosku moooc husty ...

    ale kolikrat vam mam opakovat, ze takove drobne zavady (vyzadujici delsi otestovani nebo vyskytujici se pouze nekdy) se proste uznavaji velmi zridka!!!

    kdyz je dobrej obchod, tak vam to prijmou a tu kartu odpali, aby VUBEC nefungovala ... jedine pak nasleduje bezproblemova reklamace

    pochopitelne zalezi na dodavateli (rozumejte VO)

    takova je realita
    nějaký mobilní hračičky

  4. #4

    Standardní

    Tak sem tam dneska byl a prodavac se ohanel papiremm ze servisniho strediska ( dodavatel TSBohemia ) ze tam teda neshledali zadnou zavadu a ze je ochoten si primo promluvit primo s technikem ktery reklamaci vyrizoval ( = pravdepodobne dalsi kolo vyse popsanych peripetii )
    zitra rano z nich du vyrazit prachy
    Gigabyte P35-DS3L ::: Pentium Dual-Core E5200 ::: 4x1024MB atd.

  5. #5
    Senior Member mince
    Založen
    13.11.2002
    Bydliště
    Ostrava
    Příspěvky
    1 739
    Vliv
    299

    Standardní

    No tak to je tak trochu magořina nejvyššího kalibru. Prozradíš, která firma je takhle schopná, nebo mám hádat
    MB G... a to už taky není pravda ;)
    A nekřičte na mě, pokud jsem plácnul nějakou hloupost ...........

  6. #6
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele Maxik
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Praha - Luziny
    Příspěvky
    2 285
    Vliv
    304

    Standardní

    bejt Miro z prahy tak by to sedelo na monimu

    PC - Pentium G3258 - 4.5GHz, Gigabyte GA-Z97P-D3, DDR3 3x8GB 1866, MSi GTX970 Gaming 3.5G, nejaky to 256GB SSD a par tera HDD, case Zalman Z9 U3
    NTB - HP EliteBook 8470p - Core i5-3320M (2.6GHz), 8GB RAM, ATi 7570M 1GB, 500GB+250GB HDD a dalsi serepaticky okolo
    Bike - Honda VFR 800 V-tec, 80kW/10500, 244Kg, obuti Michelin Pilot Road, mist k sezeni: 2, SVO faktor = stredni (zalezi na pilotovi)


  7. #7
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    44
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    325

    Standardní

    Citace Původně odeslal Miro2
    Tak sem tam dneska byl a prodavac se ohanel papiremm ze servisniho strediska ( dodavatel TSBohemia ) ze tam teda neshledali zadnou zavadu a ze je ochoten si primo promluvit primo s technikem ktery reklamaci vyrizoval ( = pravdepodobne dalsi kolo vyse popsanych peripetii )
    zitra rano z nich du vyrazit prachy
    za jak dlouhou dobu ti to vratili? po 30 dnu se to chape jako neodstranitelna vada (tedy narok na jinej kus nebo vraceni penez), i kdyby (IMHO) ti tu kartu pote jeste vratili
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

  8. #8

    Standardní

    Citace Původně odeslal Miro2
    Tak sem tam dneska byl a prodavac se ohanel papiremm ze servisniho strediska ( dodavatel TSBohemia ) ze tam teda neshledali zadnou zavadu a ze je ochoten si primo promluvit primo s technikem ktery reklamaci vyrizoval ( = pravdepodobne dalsi kolo vyse popsanych peripetii )
    zitra rano z nich du vyrazit prachy
    Aby ses nakonec nedivil, až budou chtít peníze oni od tebe>>>za neoprávněnou reklamaci(viz. můj případ )
    Normalni PC :)

  9. #9

    Standardní

    Grafiku mi chteli vratit 16.7. ( na tom protokolu od TSBohemia je ze to odeslali 14.7. ) a ja jim to tam dal 10.6. takze kazdopadne pozde

    2Millisx: schvalne skus hadat
    Gigabyte P35-DS3L ::: Pentium Dual-Core E5200 ::: 4x1024MB atd.

  10. #10

    Standardní

    Takze dnes 18.7 jsem za nimi prisel z jasnym pozadavkem ze chci nazpet prachy a nechci podstupovat dalsi kolo reklamaci
    po hodinu trvajici slovni prestrelce jsem odesel z neporizenou a v pondeli hodlam zajit na ČOI protoze uz me fakt nasrali


    Penize mi vratit nechteli s tim ze tolik na prodejne nema a kdyz jsem se zeptal na to kdy je budou mit tak se zacal odvolavat na opetovnou reklamaci a na to ze podle toho jak dopadne dalsi kolo reklamaci u TSBohemii
    Kdyz sem oponoval ze mi stejne budou muset vratit prachy tak mi rekli ze dostanu vymenou uplne stejnou kartu ( tak to chci videt kde sezenou R8500LE od JW )
    a jeste placal spousty dalsich nesmyslu
    Gigabyte P35-DS3L ::: Pentium Dual-Core E5200 ::: 4x1024MB atd.

  11. #11

    Standardní

    Citace Původně odeslal Miro2
    Takze dnes 18.7 jsem za nimi prisel z jasnym pozadavkem ze chci nazpet prachy a nechci podstupovat dalsi kolo reklamaci
    po hodinu trvajici slovni prestrelce jsem odesel z neporizenou a v pondeli hodlam zajit na ČOI protoze uz me fakt nasrali


    Penize mi vratit nechteli s tim ze tolik na prodejne nema a kdyz jsem se zeptal na to kdy je budou mit tak se zacal odvolavat na opetovnou reklamaci a na to ze podle toho jak dopadne dalsi kolo reklamaci u TSBohemii
    Kdyz sem oponoval ze mi stejne budou muset vratit prachy tak mi rekli ze dostanu vymenou uplne stejnou kartu ( tak to chci videt kde sezenou R8500LE od JW )
    a jeste placal spousty dalsich nesmyslu
    za tohle nemusí vůbec prodejce, tohle je typický případ reklamování u TS Bohemia. Proto budiž toto jako odstrašující případ pro další, kteří tak nadávají na "vysoké" ceny nás obchodníků. když u TS Bohemia to mají levnější
    ASUS P5Q-SE, CD 5200@3,3Ghz 1,28V, 4GB DDR2, 1x Samsung F1 1TB, 2x640GB WDC AAKS, ASUS HD4850 1GB, Corsair HX520

  12. #12
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    Jenze zakaznika tohle nemusi vubec zajimat. Osobne bych se snima dal vubec nebavil a o nejaky vymene vubec neuvazoval. Proste nestihli 30 dnu = navalej prachy a neni co resit. Kartu at si pak treb nalozej. Jak a kde to reklamujou oni je jejich problem.

  13. #13

    Standardní

    Citace Původně odeslal Millisx
    No tak to je tak trochu magořina nejvyššího kalibru. Prozradíš, která firma je takhle schopná, nebo mám hádat
    Tedy já bych zkusil asi: A........

  14. #14

    Standardní

    Citace Původně odeslal Radim Štěpanec
    Citace Původně odeslal Miro2
    Takze dnes 18.7 jsem za nimi prisel z jasnym pozadavkem ze chci nazpet prachy a nechci podstupovat dalsi kolo reklamaci
    po hodinu trvajici slovni prestrelce jsem odesel z neporizenou a v pondeli hodlam zajit na ČOI protoze uz me fakt nasrali


    Penize mi vratit nechteli s tim ze tolik na prodejne nema a kdyz jsem se zeptal na to kdy je budou mit tak se zacal odvolavat na opetovnou reklamaci a na to ze podle toho jak dopadne dalsi kolo reklamaci u TSBohemii
    Kdyz sem oponoval ze mi stejne budou muset vratit prachy tak mi rekli ze dostanu vymenou uplne stejnou kartu ( tak to chci videt kde sezenou R8500LE od JW )
    a jeste placal spousty dalsich nesmyslu
    za tohle nemusí vůbec prodejce, tohle je typický případ reklamování u TS Bohemia. Proto budiž toto jako odstrašující případ pro další, kteří tak nadávají na "vysoké" ceny nás obchodníků. když u TS Bohemia to mají levnější
    U Bohemie se mi podařilo "vyreklamovat" jenom jednu jedinou věc - kupoval jsem u nich 64MB Radeon 9100 od Sapphiru a když jsem ho doma zapojil tak byl 64bit.
    Ještě ten samý den jsem přišel na reklamační oddělení že to není plnohodnotná R9100vka a že ji chci vyměnit za jinou! Znuděnej týpek mě poslal za objednávku vyřizujícím chlapem ať si to vyřídím s ním. Ten mi řekl že on nemá nic společného s vydáváním karty a poslal mě zpátky do reklamačního oddělení . Zde jsem se už nenechal ukolébat bludy chlápka a trval jsem že chci jiný kus! Po několika **** slovech zvedl sluchátko a popovídal si s prodavačem z prodejny. Během jejich rozhovoru odzvonila šestá hodina odpolední a kolík mě s prominutím vyje.bal z prodejny že zkončila jeho pracovní doba a že semnou nebude trávit svůj volný čas
    Sbalil jsem saky paky a příští den hned z rána jsem naběhnul do reklamačky s paragonem v ruce. chlápek když mě uviděl vzal kartu a řekl že ji musí otestovat kvůli funkčnosti. Naštěstí žadnou chybu nenašel (testoval ji přes 40minut) a že mi ji vymění. Po přečtení fóra jsem ale už vědel jak na první pohled rozeznat 64 a 128bit. a on mi chtěl vyměnit kartu za úplně stejnou 64bit. no věřili byste tomu
    Po dalším vyjednáváním a pobíháním od prodavače k reklamaci se mi podařilo vyjednat zpátky peníze
    A teď jsem jim dal na reklamačku Cooper Silent Pro (ulomila se spona a když padal chladič tak se nejspíš ulomila lopatka ventilátoru). Poslal ji na reklamačku ale že se mu zdá že je úmyslně poškozenej (přitom ani nevěděl k čemu je ten blýskavej plíšek co mána konci ty tři očka) a do 2tejdnů že dá vědět, tak se uvidí.
    ASUS A6T-AP017

  15. #15

    Standardní

    a proto ja radeji vse i kdyz je to v nekterych pripadech drazsi objednavam v inet obchodu......vysvetleni je jednoduche do 14 dni muzu zbozi vratit bez udani duvodu takze ,kdyz sem spokojen, tak si zbozi necham v opacnem pripade jde zpet a vetsinou ho vymenin za jine ,ale muzu chtit klidne penize ( toto ,ale plati jenom pro netove obchody a je to ze zakona)
    ABIT IC7 MAX3, P4 2,8@3,5 watercooled ,Thermaltake 420W,2x512MB A-DATA DDR500,ATI 9600XT Sapphire,Genius SW-5.1,SB Audigy,HDD 80 GB Seagete SATA ,HDD 7K250 160GB,Plextor 52x32x52,LG DVDRAM 4082B,Samsung LCD 193P,Logitech MX500

  16. #16

    Standardní

    Citace Původně odeslal Fox-CZ
    a proto ja radeji vse i kdyz je to v nekterych pripadech drazsi objednavam v inet obchodu......vysvetleni je jednoduche do 14 dni muzu zbozi vratit bez udani duvodu takze ,kdyz sem spokojen, tak si zbozi necham v opacnem pripade jde zpet a vetsinou ho vymenin za jine ,ale muzu chtit klidne penize ( toto ,ale plati jenom pro netove obchody a je to ze zakona)
    A platí to pro NETové obchody, ve kterých si objednám přes jejich NETovou prodejnu, ale zboží si vyzvednu na prodejně, anebo mi zboží musí poslat poštou abych uplatnil 14-ti denní možnost výměny zboží/vrácení peněz
    ASUS A6T-AP017

  17. #17

    Standardní

    Citace Původně odeslal Fraj#r
    Citace Původně odeslal Fox-CZ
    a proto ja radeji vse i kdyz je to v nekterych pripadech drazsi objednavam v inet obchodu......vysvetleni je jednoduche do 14 dni muzu zbozi vratit bez udani duvodu takze ,kdyz sem spokojen, tak si zbozi necham v opacnem pripade jde zpet a vetsinou ho vymenin za jine ,ale muzu chtit klidne penize ( toto ,ale plati jenom pro netove obchody a je to ze zakona)
    A platí to pro NETové obchody, ve kterých si objednám přes jejich NETovou prodejnu, ale zboží si vyzvednu na prodejně, anebo mi zboží musí poslat poštou abych uplatnil 14-ti denní možnost výměny zboží/vrácení peněz
    nesmis to vyzvednou osobne ,ale nechat si to dorucit, i kdyz na druhou stranu seriozni obchodnik by dejme tomu do 2-3 dnu ,kdyz je naky problem mel zbozi vymenit ,ale pres net je to tutovka uz nekolikrat sem to praktikoval.
    Jde o to ,ze na prodejne si muzes nechat zbozi ukazat a tak,takze vlastne vis co kupujes ,ale pres net je to slozitejsi a ,kdyz ti dojde zbozi muzes byt nemile prekvapen co to prislo za hruzu proto ta ochranna lhuta
    ABIT IC7 MAX3, P4 2,8@3,5 watercooled ,Thermaltake 420W,2x512MB A-DATA DDR500,ATI 9600XT Sapphire,Genius SW-5.1,SB Audigy,HDD 80 GB Seagete SATA ,HDD 7K250 160GB,Plextor 52x32x52,LG DVDRAM 4082B,Samsung LCD 193P,Logitech MX500

  18. #18

    Standardní

    Citace Původně odeslal Fox-CZ
    Citace Původně odeslal Fraj#r
    Citace Původně odeslal Fox-CZ
    a proto ja radeji vse i kdyz je to v nekterych pripadech drazsi objednavam v inet obchodu......vysvetleni je jednoduche do 14 dni muzu zbozi vratit bez udani duvodu takze ,kdyz sem spokojen, tak si zbozi necham v opacnem pripade jde zpet a vetsinou ho vymenin za jine ,ale muzu chtit klidne penize ( toto ,ale plati jenom pro netove obchody a je to ze zakona)
    A platí to pro NETové obchody, ve kterých si objednám přes jejich NETovou prodejnu, ale zboží si vyzvednu na prodejně, anebo mi zboží musí poslat poštou abych uplatnil 14-ti denní možnost výměny zboží/vrácení peněz
    nesmis to vyzvednou osobne ,ale nechat si to dorucit, i kdyz na druhou stranu seriozni obchodnik by dejme tomu do 2-3 dnu ,kdyz je naky problem mel zbozi vymenit ,ale pres net je to tutovka uz nekolikrat sem to praktikoval.
    Jde o to ,ze na prodejne si muzes nechat zbozi ukazat a tak,takze vlastne vis co kupujes ,ale pres net je to slozitejsi a ,kdyz ti dojde zbozi muzes byt nemile prekvapen co to prislo za hruzu proto ta ochranna lhuta
    Takže při objednávce přes NET si můžeš po dobu dvou tejdnů zkoušet jak dobře jde přetaktovat nově koupenej procák i s pamětí a Graf. kartou a když nebudeš s výsledkem spokojenej tak jednoduše pošleš nevyhovující komponenty zpět že chceš jinej kus a nebo zpátky peníze bez udání důvodu?? Aspoň jeden zákon od milých polityků pro nás občany
    ASUS A6T-AP017

  19. #19
    Member
    Založen
    19.04.2003
    Bydliště
    Karviná, Brno (PPV - K2) , Praha
    Příspěvky
    214
    Vliv
    272

    Standardní

    Citace Původně odeslal Fox-CZ
    Citace Původně odeslal Fraj#r
    Citace Původně odeslal Fox-CZ
    a proto ja radeji vse i kdyz je to v nekterych pripadech drazsi objednavam v inet obchodu......vysvetleni je jednoduche do 14 dni muzu zbozi vratit bez udani duvodu takze ,kdyz sem spokojen, tak si zbozi necham v opacnem pripade jde zpet a vetsinou ho vymenin za jine ,ale muzu chtit klidne penize ( toto ,ale plati jenom pro netove obchody a je to ze zakona)
    A platí to pro NETové obchody, ve kterých si objednám přes jejich NETovou prodejnu, ale zboží si vyzvednu na prodejně, anebo mi zboží musí poslat poštou abych uplatnil 14-ti denní možnost výměny zboží/vrácení peněz
    nesmis to vyzvednou osobne ,ale nechat si to dorucit, i kdyz na druhou stranu seriozni obchodnik by dejme tomu do 2-3 dnu ,kdyz je naky problem mel zbozi vymenit ,ale pres net je to tutovka uz nekolikrat sem to praktikoval.
    Jde o to ,ze na prodejne si muzes nechat zbozi ukazat a tak,takze vlastne vis co kupujes ,ale pres net je to slozitejsi a ,kdyz ti dojde zbozi muzes byt nemile prekvapen co to prislo za hruzu proto ta ochranna lhuta
    Jo a když si něco objednáš a příjde ti to rozmlácené,nebo ti příjde něco úplně jiného a ty jim to pošleš zpátky a oni ti odpoví že sis to rozmlátil sám nebo že to není jejich zboží a ještě ti naúčtoujou poštovné a balné - vlastní zkušenost

  20. #20

    Standardní

    to mas pravdu ,jak to bude poskozene ,tak je problem......moc tezko se bude dokazovat ,ze to tak prislo ale pokud Ti poslali neco jineho nez si chtel musi Ti to vymenit nebo vratit penize.
    Zvlastni zkusenosti vim ,ze prodejci dost sazeji na neznalost zakonu jejich zakazniku.....takze ja sem nemel nikdy zadnej problem a to sem reklamoval mnohem vetsi veci jak komponenty v pc (napr. mi v ramci zaruky menili cely motor v aute lol )
    ABIT IC7 MAX3, P4 2,8@3,5 watercooled ,Thermaltake 420W,2x512MB A-DATA DDR500,ATI 9600XT Sapphire,Genius SW-5.1,SB Audigy,HDD 80 GB Seagete SATA ,HDD 7K250 160GB,Plextor 52x32x52,LG DVDRAM 4082B,Samsung LCD 193P,Logitech MX500

  21. #21
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    Stimhle je to trocha jinak. Ta ochrana lhuta je tusim minimalne 7(mozna 14) dni od prevzeti (= ne od odeslani), ale to v pripade, ze je to uvedeno bud pri objednavce na netu nebo na dokladu u zbozi. Pokud to uvedeno neni, je poodstatne delsi (tusim ze dle situace az jeden rok = zakaznik nebyl seznamen s podminkami). Tejka se me nechce to hledat v tech zakonech, kdyztak to nekdo upresnete. A pokud vim, vztahuje se to na OBJEDNAVKU po netu = osobni odber by to nemel ovlivnit. Ostatne dobrej prodejce to klidne veme zpet i pri normalnim prodeji pokud mu to prinesu treba druhej den.

    2Fraj#r: Nevim proc tu kartu testoval, asi proto, ze je to vul. Kdyby nefungovala, nic by se nezmenilo. Je by to pro ne znamenalo, ze to bude podvod a k tomu reklamace.

  22. #22

    Standardní

    Citace Původně odeslal Jezevec
    Stimhle je to trocha jinak. Ta ochrana lhuta je tusim minimalne 7(mozna 14) dni od prevzeti (= ne od odeslani), ale to v pripade, ze je to uvedeno bud pri objednavce na netu nebo na dokladu u zbozi. Pokud to uvedeno neni, je poodstatne delsi (tusim ze dle situace az jeden rok = zakaznik nebyl seznamen s podminkami). Tejka se me nechce to hledat v tech zakonech, kdyztak to nekdo upresnete. A pokud vim, vztahuje se to na OBJEDNAVKU po netu = osobni odber by to nemel ovlivnit. Ostatne dobrej prodejce to klidne veme zpet i pri normalnim prodeji pokud mu to prinesu treba druhej den.

    2Fraj#r: Nevim proc tu kartu testoval, asi proto, ze je to vul. Kdyby nefungovala, nic by se nezmenilo. Je by to pro ne znamenalo, ze to bude podvod a k tomu reklamace.
    Šak je to T.S.Bohemia
    Jesli máš ten zákoník tak by se určitě hodil novej thread na téma "Jak nakupovat přes internet a nenechat se okrást" třebas, jsem si jistej že by pomohl spoustě lidí nejen odtud z fóra ale taky jejim známejm a v určité míře odbouralo strach a nevědomost nakupujících
    ASUS A6T-AP017

  23. #23

    Standardní

    Citace Původně odeslal Fraj#r
    Citace Původně odeslal Fox-CZ
    a proto ja radeji vse i kdyz je to v nekterych pripadech drazsi objednavam v inet obchodu......vysvetleni je jednoduche do 14 dni muzu zbozi vratit bez udani duvodu takze ,kdyz sem spokojen, tak si zbozi necham v opacnem pripade jde zpet a vetsinou ho vymenin za jine ,ale muzu chtit klidne penize ( toto ,ale plati jenom pro netove obchody a je to ze zakona)
    A platí to pro NETové obchody, ve kterých si objednám přes jejich NETovou prodejnu, ale zboží si vyzvednu na prodejně, anebo mi zboží musí poslat poštou abych uplatnil 14-ti denní možnost výměny zboží/vrácení peněz
    To snad plati pro vsechny obchody, nebo ne Pokud ja vim ma zakaznik pravo do 14 (30) dnu odstoupit od kupni smlouvybez udani duvodu
    Gigabyte P35-DS3L ::: Pentium Dual-Core E5200 ::: 4x1024MB atd.

  24. #24

    Standardní

    ted sem ty zakony moc nesledoval mohlo dojit ke zmene, ale neni problem to dohledat na netu sem ,ale linej .......na normalnim obchode by ti mel zbozi predvezt, ze funguje ,ale to se u PC komponentu tezko provadi........kdyz kupujes treba TV tak mas vetsinou 7 dni na odzkouseni a potom si nechas podvrdit zarucak. U net obchodu plati tech 14 dni,ale ne pri osobnim odberu, pokud nejsi spokojen muzes zbozi bez udani duvodu vratit ,tak je to primo napsano v tom zakone
    tady mate jeden pripad.........
    http://www.spotrebitel.cz/index.php/...eview/3130/1/3
    ABIT IC7 MAX3, P4 2,8@3,5 watercooled ,Thermaltake 420W,2x512MB A-DATA DDR500,ATI 9600XT Sapphire,Genius SW-5.1,SB Audigy,HDD 80 GB Seagete SATA ,HDD 7K250 160GB,Plextor 52x32x52,LG DVDRAM 4082B,Samsung LCD 193P,Logitech MX500

  25. #25

    Standardní

    Citace Původně odeslal Jezevec
    Stimhle je to trocha jinak. Ta ochrana lhuta je tusim minimalne 7(mozna 14) dni od prevzeti (= ne od odeslani), ale to v pripade, ze je to uvedeno bud pri objednavce na netu nebo na dokladu u zbozi. Pokud to uvedeno neni, je poodstatne delsi (tusim ze dle situace az jeden rok = zakaznik nebyl seznamen s podminkami). Tejka se me nechce to hledat v tech zakonech, kdyztak to nekdo upresnete. A pokud vim, vztahuje se to na OBJEDNAVKU po netu = osobni odber by to nemel ovlivnit. Ostatne dobrej prodejce to klidne veme zpet i pri normalnim prodeji pokud mu to prinesu treba druhej den.

    2Fraj#r: Nevim proc tu kartu testoval, asi proto, ze je to vul. Kdyby nefungovala, nic by se nezmenilo. Je by to pro ne znamenalo, ze to bude podvod a k tomu reklamace.
    osobni odber to prave mooc ovlivni, pac si muzes zbozi prohlidnout a prave to po netu nejde ,tak proto je tam tech 14 dni
    ABIT IC7 MAX3, P4 2,8@3,5 watercooled ,Thermaltake 420W,2x512MB A-DATA DDR500,ATI 9600XT Sapphire,Genius SW-5.1,SB Audigy,HDD 80 GB Seagete SATA ,HDD 7K250 160GB,Plextor 52x32x52,LG DVDRAM 4082B,Samsung LCD 193P,Logitech MX500

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •