Citace Původně odeslal Radim Štěpanec
Citace Původně odeslal Miro2
Takze dnes 18.7 jsem za nimi prisel z jasnym pozadavkem ze chci nazpet prachy a nechci podstupovat dalsi kolo reklamaci
po hodinu trvajici slovni prestrelce jsem odesel z neporizenou a v pondeli hodlam zajit na ČOI protoze uz me fakt nasrali


Penize mi vratit nechteli s tim ze tolik na prodejne nema a kdyz jsem se zeptal na to kdy je budou mit tak se zacal odvolavat na opetovnou reklamaci a na to ze podle toho jak dopadne dalsi kolo reklamaci u TSBohemii
Kdyz sem oponoval ze mi stejne budou muset vratit prachy tak mi rekli ze dostanu vymenou uplne stejnou kartu ( tak to chci videt kde sezenou R8500LE od JW )
a jeste placal spousty dalsich nesmyslu
za tohle nemusí vůbec prodejce, tohle je typický případ reklamování u TS Bohemia. Proto budiž toto jako odstrašující případ pro další, kteří tak nadávají na "vysoké" ceny nás obchodníků. když u TS Bohemia to mají levnější
U Bohemie se mi podařilo "vyreklamovat" jenom jednu jedinou věc - kupoval jsem u nich 64MB Radeon 9100 od Sapphiru a když jsem ho doma zapojil tak byl 64bit.
Ještě ten samý den jsem přišel na reklamační oddělení že to není plnohodnotná R9100vka a že ji chci vyměnit za jinou! Znuděnej týpek mě poslal za objednávku vyřizujícím chlapem ať si to vyřídím s ním. Ten mi řekl že on nemá nic společného s vydáváním karty a poslal mě zpátky do reklamačního oddělení . Zde jsem se už nenechal ukolébat bludy chlápka a trval jsem že chci jiný kus! Po několika **** slovech zvedl sluchátko a popovídal si s prodavačem z prodejny. Během jejich rozhovoru odzvonila šestá hodina odpolední a kolík mě s prominutím vyje.bal z prodejny že zkončila jeho pracovní doba a že semnou nebude trávit svůj volný čas
Sbalil jsem saky paky a příští den hned z rána jsem naběhnul do reklamačky s paragonem v ruce. chlápek když mě uviděl vzal kartu a řekl že ji musí otestovat kvůli funkčnosti. Naštěstí žadnou chybu nenašel (testoval ji přes 40minut) a že mi ji vymění. Po přečtení fóra jsem ale už vědel jak na první pohled rozeznat 64 a 128bit. a on mi chtěl vyměnit kartu za úplně stejnou 64bit. no věřili byste tomu
Po dalším vyjednáváním a pobíháním od prodavače k reklamaci se mi podařilo vyjednat zpátky peníze
A teď jsem jim dal na reklamačku Cooper Silent Pro (ulomila se spona a když padal chladič tak se nejspíš ulomila lopatka ventilátoru). Poslal ji na reklamačku ale že se mu zdá že je úmyslně poškozenej (přitom ani nevěděl k čemu je ten blýskavej plíšek co mána konci ty tři očka) a do 2tejdnů že dá vědět, tak se uvidí.