Výsledky 1 až 7 z 7

Téma: Sphere "gula" v 3dsmax5

  1. #1

    Standardní Sphere "gula" v 3dsmax5

    Potrebujem spravit gulu, ktora po odstraneni horneho a dolneho vertexu (tie spojovacie), bude obsahovat 131072 vertexov! Ked sa ta gula rozlozi do 2D, bude to siet 512x256 vertexov.
    Na prvy problem narazam, hned na zaciatku, ze gula moze mat max. 200 segmentov, co je pre mna malo. Ako spravit vysokopolygonovu gulu?
    No, ale to nieje vsetko! Ked ta gula bude hotova a vyexportovana do ASCII text formatu ".ase", aby tie vertexi neboli poprehadzovane - tj. od laveho horneho do praveho dolneho (v 2D).

    No, tak sa teda ukazte grafici, co viete! (dufam, ze jednu gulu zvladnete! )
    Blue PC = RC5-72 Power 5.3 MKeys/s

  2. #2

    Standardní

    no zvysit pocet pocet polygonu muzes pres subdivide popr. meshsmooth. Ale bude asi dost tezke dosahnout presneho poctu, asi to bude chtit experimentovat.
    tedka me napadlo, ze by sis mohl udelat vlastni skript, ve kterem vytvoris presne ten objekt ktery potrebujes.
    Question is: who cares ?

  3. #3

    Standardní

    Vysokopolygonovu gulu spravis cez tu druhu volbu, nie SPHERE ale to druhe (sakra neviem si spomenut ako sa to vola), co tiez robi gulu ale nie zo stvorcov ale z trojuholnikov. Je to hned vedla, fakt si neviem spomenut asi HEMISPHERE alebo co.
    DIYS gripmeen >> CPU Wolfdale E8200 MOBO Gigabyte GA-P35-DS3R rev 2.1 RAM A-DATA DDRII 800+ EE VGA Gigabyte 3850 512MB HDD SAMSUNG 500GB HD501LJ
    Fujistu Siemens Scenic >> CPU Pentium III 1000MHz MOBO unknown RAM 256 + 128MB VGA int. i810 HDD 20GB neznameho typu

  4. #4

    Standardní

    stealth: cez meshsmooth som to skusal hned na zaciatku, ale chyba je tam ta, ze vertexi su poprehadzovane (najprv idu tie ktore boli pridane a potom tie z hlavneho objektu). Ten script - to bude moja posledna moznost, lebo sa moc v 3d matematike nerozumiem.
    iPoK: ta druha gula "hemisphere" je nevhodna, pretoze do rozlozeni vertexov do dvojrozmerneho pola, nieje ich rovnaky pocet.

    Ja chcem docielit to, ze ked tu gulu na jednej strane prerezem a vyrovnam - vznikne mi pole 512x256 bodov (vertexov), kazdy vertex obsahuje (X,Y,Z) suradnicu v 3D priestore. Chapeme sa nie?!?!
    Blue PC = RC5-72 Power 5.3 MKeys/s

  5. #5

    Standardní

    Sorry, neporadím Ti viac, ale pre zaujímavosť, načo to potrebuješ? A inak asi existujú stránky venované špeciálne MAXovi (a práci v ňom). Možno tam Ti poradia.
    DIYS gripmeen >> CPU Wolfdale E8200 MOBO Gigabyte GA-P35-DS3R rev 2.1 RAM A-DATA DDRII 800+ EE VGA Gigabyte 3850 512MB HDD SAMSUNG 500GB HD501LJ
    Fujistu Siemens Scenic >> CPU Pentium III 1000MHz MOBO unknown RAM 256 + 128MB VGA int. i810 HDD 20GB neznameho typu

  6. #6

    Standardní

    Jeste me napadlo pouzet plane a path modifikator, nebo pres spherify. Co takhle vytvorit nurbs model a convert to mesh, az budu mit nainstalovae maxko tak se na to mrknu, tedka trpim, jak by rekl Jedik, NFS - no free space.
    Question is: who cares ?

  7. #7

    Standardní

    Spherify som skusal s valcom. Odstranil som vrchny a dolny vertex, pricom mi vznikla rura na ktoru som pouzil spherify - z coho sa spravila gula. Problem je ale vtom, ze rozostup vertexov po obvode guly je vacsi, ako pri vrchoch. Chcem mat taky rozostup, ako je pri sphere objekte.
    Najvacsi problem je ten, ze ja v tom programe moc neviem robit - potrebujem, aby mi to niekto spravil!
    Tych vertexov, moze byt aj 400x200, bude sa to aspon lepsie robit.

    Druha moznost je to spravit matematicky. Tak ak niekto vie, ako spravit gulu - najlepsie v pascale (delphi, alebo aj C, to je jedno), hlavne tie rovnice!
    Blue PC = RC5-72 Power 5.3 MKeys/s

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •