Těch 16ms u některých displejů není tak úplně pravda. Jak jsem se dočetl na netu, tak těch 16ms je pouze pokud je daná barva bodu v tabulce 262000 barev, kterou má displej definovanou. Pokud v té tabulce barva není, tak displej zobrazí 2 nejbližší odstíny požadované barvy rychle po sobě na jednom bodě a oko tak oklame. Musí tedy ten bod vykreslit na 2x a dalo by se říct, že to pak není 16ms, ale 30ms což vytváří větší efekt "duchů". Výrobce LCD obrazovek AU Optronics (Acer Unipac Optronics) to oficiálně potvrdil. Řekl bych, že toto se týká asi všech 16ms displejů od ACERu a patrně i BENQu, který má v AUO cca 15% podíl.
Jinak AUO dodává nejspíš displeje i pro Iiyamu a Hitachi, ale to nevím 100%.
EDIT: Zapomněl jsem připomenout, že na hry tento efekt nemá moc velký vliv, spíše na scény s pomalým pohybem ve videu.




Odpověď s citací