Myslím, že právě v tomhle případě COI nemůže nic dělat viz poradna na spotrebitele.cz :
"Není zcela pravdou, že ČOI nemá žádné kompetence v oblasti reklamací.
Spotřebitel se na ní může obrátit v případě, že se prodávající odmítne reklamací zabývat a v případě, že není dodržena 30 denní lhůta k vyřízení reklamace. Jestliže spotřebitel nesouhlasí s tím, jak byla reklamace vyřízena, musí se bohužel obrátit s žalobou k soudu.“
Ve středu se půjdu do poradny sdružení obrany spotřebitelů pozeptat co a jak snad mají zkušenosti, co na ně platí. A pošlu jim to odstoupení od smlouvy jak napsal rogam (dik)
Koupil sem ho 2.5 03 (pátek), pokazil se hned v sobotu(zajmavý-nechtěl jet na 100MHz FSB na 83 vpohodě), tyden sem zjišťoval, kde je chyba ,myslel sem že v PowerLeap redkuci,ta byla dobra,ale penize vratili
tak sem zkusil 6.6(pátek) reklamovat CPU, řekli že ho napřed vyzkouší, taky jim nešel, tak sem v sobotu šel sepsat reklamaci (reklamace pry vyřizují po-pá, tak to napsali od pondělí 9.6).
Každej týden sem volal,jeslti už jo,furt nic, 9.7. sem šel že buď bude (a já budu stejně chtít peníze,páč asi těžko by ho opravili) nebo ne a budu je chtít takya zbytek už znaáte...jo a koupil sem to normálně jako fyz. osoba.





), tyden sem zjišťoval, kde je chyba ,myslel sem že v PowerLeap redkuci,ta byla dobra,ale penize vratili
Odpověď s citací