No čo sa týka DX8 u kariet GF3,R8500 a R9000 sú tam skôr na ukážku, maximálne sa použijú na nejeký objek a dosť. Ak si niekedy spúšťal 3dmark 2003 (podľa mňa totálna kravina), tak si mohol vidieť, že v testoch DX8 kde sa pixel shadery používajú na 80% toho čo karta renderuje je to slabota prakticky nepoužiteľné.
Toto však neveští nič, pretože takéto hry v blízkej dobe neuvidíme a zase keď už budú samozrejmosťou tak naše R8500 či GF3 budú zabudnuté v bažinách.
R8500 je karta ktorá sa dá použiť na hranie hier ako U2, ale ako?
Na to aby to bola prechádzka ulicou je nutné mať predsa len niečo večšieho.
Celý vtip je vtom, že sú ľudia ktorý len vtedy môžu hrať hru keď im ide 100 fps pri full detailoch s FSAA a to na 19 monitore v 1600x1200 a tam by si s GF3 či R8500 asi tažko uspel.