Neznam presny zneni tvoji "smlouvy" s prodejcem, nicmene pokud on nedodrzuje podminky, melo by nekde byt napsano, kdy muzou jednotlive strany od koupe/prodeje odstoupit a cekani na objednanou vec, ketry mela byt dodana pred x tydny se mi zda jako spravna varianta. Ale je to opravdu o drzosti prodejce, kam az bude zachazet, takto by ti mohl teoreticky rok rikat, ze stale ceka na hardware a kde nic tu nic. Pokud se ti zda takhle nesolidni, skutecne je lepsi tam dojit v nekolika lidech, "nejlepe dospelych a pravne znalych" a pokusit se o konecnou dohodu do urciteho terminu, kdy pak bude napsano, do kdy ti da penize/desku/jina dohoda. Pokud se bude stale kroutit, tak bych mu rekl natvrdo, ze jestli si chce delat zbytecny problem kvuli par tisicovkam (2,3,4t?) mas spoustu casu a chuti
a) objehnout policii a podat zde trestni oznameni, ze mas podezreni na to, ze te chtel prodejce podvest (ikdyz to policie vzhledem ke skode vezme jako prestupek (pod 5000,-), nebo rovnou odlozi, ze se vec nestala, budou ho muset predvolat k vyslechu, nebo to poslat na místni urad a ty ho predvolaj
b) taky mu zdurazni, ze rad obejdes i COI at ho navstivi
c) a pripadne prihodis par oznameni na BSA nebo Microsoft CZ, ze mas podezreni, ze instaluje zakaznikum levej software.
Pokud nebude reagovat ani na tohle, pak bych zacal plnit body a) az c), vetsinou si prodejce vzpomene, ze ti penize radsi vrati...
Body a - c uz hranici v podstate s "pomstou", ale co se da delat, kdyz jsou prodejci k nam zakaznikum takhle nesolidni...