Tak jsem to odskoušel nakonec jsem skončil na 800x600 16bit střední det.
fps jede v uzavřenejch mapách kolem 40 když hraju venku tak 25-30 fps takže jede to i na v3 co se týče těch novejch knihoven tak jsem žádný výrazný zlepšení nepostřehl zkoušel jsem i starej UT abych zjistil nakolik jsou pravdivý screenshoty z koolyho stránek a .... vypadalo to uplně stejně jako na starejch a fps se taky nezvedlo.jo a ještě o t7 kompresi textur skutečně pod OpenGLhra nejde a ani nerozeběhnu benchmark v demu ut2k3 hází to hlášku že karta nepodporuje kompresi.Tak to hrju jak jsem psal výše a pod d3d jo tak mě napadá jestli by ta komprese nešla emulovat 3d analizerem abych řek pravdu tak jsem to včera zkoušel ale nějak tomu softíku nerozumim poradte
)
ted jak si tady pročítám ten muj hodinovej monolog tak vlastně to ani lepší bejt nemůže když to jedu přes D3D![]()
![]()