Výsledky 1 až 10 z 10

Téma: Unreal 2 a OGL ?

  1. #1
    Member
    Založen
    25.11.2002
    Bydliště
    Podradhosti 449
    Příspěvky
    221
    Vliv
    0

    Standardní Unreal 2 a OGL ?

    povedlo se to nekomu rozbehnout v OpenGl ?

  2. #2
    Junior Member
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    skoro Praha
    Příspěvky
    81
    Vliv
    278

    Standardní

    Me to bezi, ale mam ATI.

    Mas v configu nastaveny OpenGL?

  3. #3

    Standardní

    Voodoo ma plnu podporu OpenGL?
    1: Asus P2B 1.10 • Celeron 1100@1364/1.8V • 512MB SDRAM • Samsung SP1213N+WD AC28400 • Toshiba XM-6402B+SD-M1212 • PowerColor AR2L Radeon 9100 64MB • 3C900-Combo • Bt848A • ASB-3940UA • AWE-64 • DTK PTP-3007 • VisionMaster 405 • Umax UC630 • Star LC24-200 Colour 2: PCPartner TXB820DS • Cyrix MII PR300/1.8V • 256MB SDRAM • 2xSamsung HD400LD+IT8212F • Accesstek CW4001 • LS-120 • Mystique 4MB • Millennium II 4MB • 3C509 • CMI8329A+Dream MIDI • ADI ProVista E44 • SyncMaster 203B Notebook: DTK FortisPro TOP-5A • P166MMX/1.8V • 80MB EDO • Hitachi 5K80 40GB • 12,1" TFT Router: A-Trend ATC-1425B • i486DX 50@33/5V • 48MB FPM • WD AC14300 • UMC UM9003F • HP PC LAN 16/TP+ Car: Mazda 323P BA • Z5 1489ccm, 65kW@5500rpm, 134Nm@4000rpm

  4. #4
    Member
    Založen
    25.11.2002
    Bydliště
    Podradhosti 449
    Příspěvky
    221
    Vliv
    0

    Standardní

    jj mam ,ale nefim jestli dobre

    gdz tou kousim pustit pres OGL tak mi to hodi pri nabehu nakej InitError

  5. #5
    Member
    Založen
    25.11.2002
    Bydliště
    Podradhosti 449
    Příspěvky
    221
    Vliv
    0

    Standardní

    neco ve stylu ze to nemuze najit OpenGLDrv packaage

  6. #6
    Senior Member mince Avatar uživatele Katoo
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Návsí
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 717
    Vliv
    295

    Standardní

    nevím,ale zkoušel jsi nové Voodoolizer 1.05 ?
    Jede prej s něma hodně novejch her
    1.DFI LP nF4 Ultra-D,A64 3000+Venice @ 300x9,1,6VCORE,
    MSI HD3870,Hitachi 160GB,Hitachi T7 250GB,WD 320GB SATA II KS,DVD-RW NEC 7220A,Big tower Cheiftec MA-01WD-D
    Water cooling (Aquacool)

  7. #7
    Member
    Založen
    25.11.2002
    Bydliště
    Podradhosti 449
    Příspěvky
    221
    Vliv
    0

    Standardní

    ok kusim ale nefim

    nepostnul bste sem negdo podrobnej navod jak ste to udelali pod u2 nebo i ut2003 (melo by tyo bjet stejny)

    protoze ume v D3D to ma negdy celkem dost co delat tak dufam ze OGL bude rchlejsi

  8. #8
    Senior Member mince Avatar uživatele Katoo
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Návsí
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 717
    Vliv
    295

    Standardní

    v unreal.ini se podívej,měla by tam bejt nastavení pro video.
    a je tam předtím takováhle ; tak to dej před D3D a smaž to před OpenGL

    jinakrolistul starší témata,psal jsem,že mi to jede pod OpenGL (UT2003)
    1.DFI LP nF4 Ultra-D,A64 3000+Venice @ 300x9,1,6VCORE,
    MSI HD3870,Hitachi 160GB,Hitachi T7 250GB,WD 320GB SATA II KS,DVD-RW NEC 7220A,Big tower Cheiftec MA-01WD-D
    Water cooling (Aquacool)

  9. #9
    Member
    Založen
    25.11.2002
    Bydliště
    Podradhosti 449
    Příspěvky
    221
    Vliv
    0

    Standardní

    hm v unreal2.ini nic o OGL neni ,ale D3D vyhodim a misto toho tam napisu

    RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevic

    [OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice]
    RefreshRate=85
    DetailTextures=True
    UseTrilinear=True
    UseS3TC=True
    UseTNT=False
    LODBias=0.000000
    UseMultiTexture=True
    UsePalette=True
    UseAlphaPalette=False
    Translucency=1
    VolumetricLighting=False
    ShinySurfaces=True
    Coronas=True
    HighDetailActors=False
    MaxAnisotropy=0
    AlwaysMipmap=True
    UsePrecache=False
    SupportsLazyTextures=0
    GammaOffset=0.000000
    MaxLogTextureSize=0
    MinLogTextureSize=0
    MaxLogVOverU=0
    MaxLogUOverV=0
    MaxTMUnits=0
    DisableSpecialDT=False
    UseFilterSGIS=False
    Use4444Textures=False
    UseVertexSpecular=False
    ShareLists=False
    DescFlags=0
    Description=


    do u2/system nahraju OpenGLDrv.dll (co sem nasel negde na netu)


    ale pri spousteni mi to hodi neco jako ze to nemuze najit OpenGLDrv package a Engin->InitError


    ale v jednom readmy u unreal2 pisou ze tam podpora OGL je

    ale ted me taky napada ze to muze bejt tim ze ten OpenGLDrv.dll co mam je mozna jenom pro UT2003

    no este kuknu nanet

  10. #10
    Senior Member mince Avatar uživatele Katoo
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Návsí
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 717
    Vliv
    295

    Standardní

    je fakt,že v UT2003 ten OpenGL je a že v UT2 jsem to nenašel
    1.DFI LP nF4 Ultra-D,A64 3000+Venice @ 300x9,1,6VCORE,
    MSI HD3870,Hitachi 160GB,Hitachi T7 250GB,WD 320GB SATA II KS,DVD-RW NEC 7220A,Big tower Cheiftec MA-01WD-D
    Water cooling (Aquacool)

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. Black&Blue Unreal
    Založil vogo v sekci fóra Case modding
    Odpovědí: 27
    Poslední příspěvek: 10.12.2004, 16:27

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •