Pokud si chce někdo skutečně užít reklamace, nechť neváhá a nakoupí v
DAMELLO.czech(
http://www.damello.cz/)
Nejen, že vám podstrčí mezi komponentami i komponenttu odlišného typu

- vaše blbost -

,
když ji chcete vyměnit, tvrdí vám prodavač, že vám žádnou takovou neprodal,
posléze (když jste hodně paličatí) ji odnese kamsi do skladu a když se za hodinku

vrátí, tvrdí vám, že je komponenta poškozená a nefunkční a tak ji nemůže vyměnit.
Trváte na svém - komponentu jste nemohli poškodit jelikož ji nenapasujete do slotu

- a oháníte se obchodním zákoníkem. Prodejce přijme reklamaci s tvrzením, že ji musí odeslat k posouzení na centrálu

a nemáte počítat s odpovědí dříve, než za půl roku

.
Po 5 měsích (11 telefonických dotazů) skutečně dojde vyrozumění, že si máte osobně vyzvednout odpověď v prodejně.
Odpověď (zamítavá - jak jinak) tvrdí, že reklamace je neoprávněná, neboť komponenta
není poškozená

. Z data odpovědi navíc zjistíte, že byla hotova již tři týdny po vaší reklamaci.

Dovětek praví, že se odvolat můžete nejpozději do 30 dnů od odeslání odpovědi.
Odpověď na odvolání nedorazila dodnes (7 měsíců od odeslání).