Ot. : Mam modre (nebo zadne) textury ve hrach jako Battlefield 1942, NFS6, ...

Res.: Je potreba udelat si profil pro hru v 3D optimisation, zvolit Defer Render until Flip a v registru pridat k profilu polozku DXTExposeCaps a nastavit na "1". Podrobny navod pro Win2000/XP:
http://www.fi.muni.cz/~xjahoda/hw/kyro/bf1942
pro snad vsechna Win (hlavne 9x):
http://www.overclocking.cz/4um/viewtopic.php?t=3483

Ot. : V NHL2003 nejsou obcas (predevsim v opak. zaberu) hraci renderovani cely, popr. pruhledni ...

Res.: Zapnout Defer Render until Flip v 3D optimisation (odkaz vyse, staci postup dle bodu 1-4 v navodu)

Ot. : Sudden Strike II mi pri spousteni spadne.

Res.: Je nutny ho spustet jako minimalizovany (treba pomoci ALT+TAB), znovu maximalizovat az po uvodnich obrazovkach. Menu uz jede korektne.

Ot.: Ke spusteni me hry (ci 3D aplikace) je nutna HW T&L jednotka, Pixel Shadery (Nature v 3Dmark2001, NOLF2?, ...) ci jina DX 8.1 funkce, lze ji i presto spustit?

Res.: Stahnete si program 3Danalyze: http://www.tommti-systems.com/main-Dateien/files.html , cesky navod najdete zde: http://www.fi.muni.cz/~xjahoda/hw/3d...e/help.cz.html