Citace Původně odeslal Jezevec

Priklad: Po dvou mesicich provozu sou na HDD BAD sektory. Disk neni nijak mechanicky poskozen(kdyby byl, ani to neprevezmou) = zavadu nezpusobil zakaznik a je evidentne neodstranitelna. Prodejce ma x techto disku skladem, vymenou mu prijde ten stejny disk (pocitam tak do dvou az tri dnu, paac co ma skladem prodejce bude mit i dodavatel),
Ano, to všechno je pravda, ale problém bývá v záruce. Ty dáš zákazníkovi obratem výměnu disku za jiný S/N co máš skladem, to je suprovka. Vadný disk pošleš na reklamaci, vrátí se ti a dáš ho na sklad namísto toho, co jsi vyměnil zákazníkovi ... Kontrolní otázka, jakou má záruku ten disk co se vrátil od dodavatele po reklamaci ?? Ano je kratší o ty 2 měsíce co to měl ten zákazník doma, takže když ho pak někomu obchodník prodá a ten disk se posere 2 měsíce před koncem záruky, tak je v prdeli, protože k dodavateli to již v záuce není. Některé velkoobchody prodlužují záruku ještě o 14 dní, ale to většinou nestačí.