Si precti ten zakon.Původně odeslal Pajda
ZÁKON 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele ze dne 16. prosince 1992
§ 19
Takze do 3 dnu musis rict, jestli to beres nebo ne, pokud to neposilas nekam na posuzeni, ovsem ja jakozto zakaznik mam zas v takovym pripade narok videt ten posudek. Takze pristup stylem nechame ho mesic vyhnit se v pripade dost tvrdyho zakaznika nemusi vyplatit. Protoze je schopnej ti prokazat, ze posouzeni zavady trvalo 14 dni a ty uz 14 dni vis, ze vada je neodstranitelna a ze mu mas bud dat prachy nebo novej kus. A klidne si muze po 14ti dnech nechat od technika napsat, ze posudek dosud nebyl vyhotoven, overi si dle SN, ze uz davno byl a mas peknej prus** .(3) Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.





Odpověď s citací