Mno začnu jinak - nejlépe od začátku..

MS nyní nabízí samostatný excel 2013 za pouhých cca 2400,- pro firmy.
A nebo variantu - kup si nyní office 2010 (za 4800,-) a pak dostaneš licenci na office 2013 na další počítač !

No a nyní tu je rozhodování jestli nakoupit JEN 6 excelů protože ve wordu nic nepíšeme. A když, je to úplné minimum, co zvládne i WordPad...
A nebo nakoupit 3x office 2010 a získat tak další 3 verze 2013.

+ cenově je to shodné, ovšem u kompletních office získáme navíc word, ppoint atd..
- nevýhoda je že uložení z office 2013 pro 2010 musíte zase uložit pro nižší verze (pakárna)

No a problém u prvního případu, kdy bychom nakoupili JEN excely, tak co se starými DOC soubory, které máme na serveru (Wordpad je neotevře).
Proto jsem hledal řešení.... Word Viewer sice dokument otevře (čitelně) ale kdybych dal otevřít pro úpravy do wordpadu tak už to samozřejmě nejde...

NICMÉNĚ problém se mezitím vyřešil a šéf rozohodl nakoupit plné verze office 2010 + dostaneme ty další licence na 2013.