Citace Původně odeslal Arg Zobrazit příspěvek
  • Podklady do databaze rucne, zadavat budou 1-2 lide.
    Jedna se o stovky az tisice zaznamu, vice ne.
  • Chybne nebudou, ta databaze se jednou vytvori, prekontroluje a nasledne se jiz budou jen doplnovat dalsi zaznamy v malem poctu.
  • Bude obsahovat pouze metadata.
  • Nejlepe automaticke, ale zasah uzivatele bude obcas nutny, ruzne zmeny, upravy, dohled, atd. Resp. system by mel byt stejny, jen bude treba obcas upravit data.
  • Zkus ten proces popsat přesněji... Je to DB -> Pohoda -> PDF -> Razitko obyč.obrázek -> MAIL (presne jak si popsal)


Abych to jeste upresnil, jedna se o automatizaci pro malinkateho zivnostnika jemuz klienti plati pausalne za poskytnute sluzby. Tento cely proces, se dela z duvodu uspory jeho casu. Proto bylo i uvedeno "rozumna cena" mysleno asi radove tisice. Jestli se v dane veci pohybujes a si ochoten poradit, tak muzeme vice SZ ci icq. Samozrejme, pokud by sme to nejak spolu dotahli do funkcni podoby rad se odvdecim

Diky.
No v dané problematice se pohybuju, určitě se pobavit můžem Ale pokud jde o tisíce neviděl bych ani jako řešení případné addony, protože tyhle menší účetní softy trpí "cenovým syndromem" a jakmile je u addonu slovo workflow bývá to mastný... Ale třeba bude Pohoda vyjímka, nechci nikomu křivdit, neznám každý účetní softík do detailů.

Je otázkou jaké rozhraní se bude používat pro komunikaci s Pohodou? Má to nějaké API, webservices, umí to http, ODBC, JDBC či něco podobného?