Hej nebyla náhodou R600 právě dělaná na HW resolve, ala super prostupnost, 512bit sběrnice, atd. A k shader resolve se ATI muselo stáhnout když se zjistilo že v návrhu čipu je chyba, která způsobuje nefunkčnost HW resolve a jejíž oprava by zdržela čip o dalších minimálně 6 měsíců?
SW MSAA ATI nikdy nechtěla, byl to výsledek bugu R6xx architektury a jediná cesta jak tam vůbec ňáký AA rozjet. Později se jej ATI hodně rychle zbaivla a s Rv780 se vrátila ke klasice. Není tomu tak?
Jinak ale hydra = pro mě je to obyčejnej PCI-E rozvaděč, něco jako dělá PLX své čipy. Neviděl jsem na žádných těch fotkách nic co by dovedlo jakkoliv pracovat se scénou, natož skládat oběkty scény tahané z jednotlivých GPU, jak to mělo chodit.
Aby na Wildcatu 800 3Dlabs rozjel použitelný multigpu (ne nepoužitelný AFR srágory) musel tam dát třetí čip s vlastní sběrnicí s direct burst pamětí a neni o moc menší jak samotná ostatní GPU, a to se stará jen o skládání scény.
Co se larrabee týče tipuji že se minimálně další generace do bojů nezapojí. (90%). Pokud vyhraje těch 10% a oběví se, tak to bude na 99% naprosá katastrofa. I letitá firma jako je S3 není schopná své hardwarově ok produkty uchytit, protože má k ničemi drivery.