2.) : No, k tej podpäťovej spúšti : tá vyhadzuje istič v prípade, že sa preruší napájanie privedené na ňu, resp. na jej cievku...
V tvojom prípade by si musel kontrolovať napätie vo všetkých troch fázach (napr. tromi relátkami - každé by sledovalo inú fázu a ich zapínacie kontaky by si zaradil do série s cievkou podpäťovky). Jasné, že to by chcelo ešte extra istenie každého relé, a to ešte spred ističa, ktorý máš v obvode motora .Istič totiž nezapneš bez toho, aby na podpäťovke bolo napätie...Ale: vyhadzovalo by to aj prípade krátkych výpadkov siete, resp. "bliknutí".
A istič by si musel potom zapínať ručne, pochybujem že máš na ňom motorový pohon.
Ten tvoj návrh sa mi nezobrazuje,neviem prečo...
Skôr by som ti radil tepelné (nadprúdové) relé nastavené na menovitý prúd motora... Montuje sa priamo na výstupné svorky stykača - síce neviem , aký máš stykač, či nie nejaký starý krám... Potom rozpínací kontakt tepelného relé vradíš do obvodu cievky stykača. Ale malé to nie je![]()