2.) : No, k tej podpäťovej spúšti : tá vyhadzuje istič v prípade, že sa preruší napájanie privedené na ňu, resp. na jej cievku...
V tvojom prípade by si musel kontrolovať napätie vo všetkých troch fázach (napr. tromi relátkami - každé by sledovalo inú fázu a ich zapínacie kontaky by si zaradil do série s cievkou podpäťovky). Jasné, že to by chcelo ešte extra istenie každého relé, a to ešte spred ističa, ktorý máš v obvode motora .Istič totiž nezapneš bez toho, aby na podpäťovke bolo napätie...Ale: vyhadzovalo by to aj prípade krátkych výpadkov siete, resp. "bliknutí".
A istič by si musel potom zapínať ručne, pochybujem že máš na ňom motorový pohon .

Ten tvoj návrh sa mi nezobrazuje,neviem prečo...
Skôr by som ti radil tepelné (nadprúdové) relé nastavené na menovitý prúd motora... Montuje sa priamo na výstupné svorky stykača - síce neviem , aký máš stykač, či nie nejaký starý krám... Potom rozpínací kontakt tepelného relé vradíš do obvodu cievky stykača. Ale malé to nie je