Citace Původně odeslal Biges Zobrazit příspěvek
Dovolím si použít svůj příspěvek v obdobném tématu z jiného fóra:
"Eizo si vybudovalo pověst zejména na výborných IPS monitorech, pak se toho rozhodlo využít a začalo do profesionálních monitorů dávat S-PVA panely, které podle mne nejsou vhodné pro grafickou práci. Ano, mají výborné podsvětlení a elektroniku, ale stále zdaleka nedosahují kvalit S-IPS panelů (či AS-IPS a nejnovějších H-IPS).
Jejich hlavním problémem je gamma- či contrast-shift.
Je to efekt, kdy při pohledu ze strany se v oblasti tmavých odstínů zobrazí více detailů, což já osobně považuji za extrémně otravné a nevím, jak by se s tím mělo dát profecionálně pracovat tam, kde je kladen důraz na přesnost barev.
Nicméně není nad vizuální zobrazení

http://img220.imageshack.us/my.php?i...orshifthq1.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=sC7EozTCGSQ

Já osobně bych si raději pořídil LCD s TN panelem než S-PVA či A-MVA.

Jinak souhlasím a Aigorem, Eizo má výborný marketing, který v mnohých zemích vytvořil dojem, že jejich monitory jsou něco špičkového. Jenže od té doby, co místo nejdražších IPS panelů používají *VA či TN, tak už tomu není."
Bigesi sleduji vaše příspěvky už delší dobu a vaše příspěvky jsou úžasné perly.

S-IPS panel je opravdu TOP v technologiich co se týče nasazení v grafickém průmyslu, ale tak jako všechno je to otázkou kdo ten či onen panel vyrobí. Tady jako nikdy předtím platí že "Když dva dělají totéž není to totéž" EIZO vsadilo na špičkové výrobce S-IPS panelů jako jsou HITACHI, IDtech, Mitsubichi, ale nemotejte sem LG které je se svými S-IPS jako Moskvič mezi Mercedesy.
Bohužel Top výrobci IPS panelů přestali panely komerčně vyrábět,protože při dnešních požadavcích trhu (za málo peněz hodně muziky) se jim výroba a výskum nerentuje a svůj výskum orientují na nové technologie. Nehledě na to, že vývoj S-PVA,MVA taky celou dobu nespal čehož je důkazem právě EIZO se svojí špičkovou elektronikou které dokáže z S-PVA udělat silného konkurenta S-IPS.
Výsledky které EIZO dosáhlo a dosahuje není jenom věcí marketingu. Monitory Eizo je zboží ,které se prodává na doporučení mezi uživateli nikoliv letákem do schránek. Věřte mi, že český fotograf,grafik není ten typ zákazníka, který se nechá jen tak nachytat na marketing "stříbrných rámečků a kosmické parametry taiwanských monitorů"!