Svou hloupostí jsem přišel o část mont. dílů od skvělého chladiče Noctua NH-U12F ( zůstaly na reklamované desce). U tuzemských distributorů ( oslovil jsem asi 6 nejznámějších) jsem nepochodil, nabídli mi pouze koupi nového chladiče.. Snahu měl jen p.Šebek v Softcom Group..(díky, pane!). S minimální nadějí jsem zkusil napsat můj problém přímo výrobci na support@noctua.at a hle - poděkovali mi za koupi jejich výrobku, požádali o soupis dílů, co postrádám a ZDARMA okamžitě zaslali.. Tomu říkám excelentní servis!!
Speciální dík patří Stefanu Knollovi z Noctua ( Vielen dank, Stefan!!) a taky lidem z fóra - admix, Heady, mejla, Moralles, GABO, Luk(y)isek.. ( dík chlapi!) a omluva patří Neo(vi), že jsem mu ten chladič neprodal..
Vím, nešlo o buhvíjakou finanční částku, ale je skvělé zjistit, že dobří lidé ještě žijí..
Martin