Citace Původně odeslal PetrT Zobrazit příspěvek
Kdyz se ale zavada projevi do pul roku od koupi, tak se bere ze tam ta zavada byla jiz pri prodeji a pak ma zakaznik pravo rozhodnout jakou formou chce resit uvedeni veci do funkcniho stavu - aspon toto jsem tak nejak pochopil ze vsech tech threadu co tu kolem jsou.

V kombinaci s vyse uvedenym bych po vymene baterie primo v servisu a po neodstraneni zavady sel do obchodu kde jsem to koupil s tim, ze je ntb vadny a pral bych si vymenu za novy kus.

Servis mi doporucil vraceni zbozi ve 14denni lhute - ze je to pro me jednodussi. Neni potreba uz nic resit-vse jede jak ma, jen jsem byl zvedavy prave na to co mi bylo receno.
aaa, mea culpa - blbe jsem cetl tvuj post

jestlize se jedna "pouze" o reklamaci v prubehu prvnich sesti mesicu od prevzeti veci, pak samozrejme reseni vady NB formou vymeny baterky neznamena, ze bys v pripade opetovneho vyskytu teze vady nemohl chtit vymenu NB za novy kus, v souladu s § 616 odst. 3 obcanskeho zakoniku. jediny dusledek puvodni vymeny baterky by bylo, ze by se zakonna zaruka baterky (jakozto soucastky NB) prodlouzila, a to na dva roky ode dne, kdy ti ten NB s vymenenou baterkou vratili. zbytek tvych prav dotcen nijak neni.