Haste: Mě se líbí, jaký se na B3D rozjely spekulační teorie, který se snaží tohle info vyložit tak, aby s ním byl popsatelný reálně vyrobitelný produkt... třeba: nVidia použije koncept 3Dfx a rozdělí geometrii a rasterizér na dvě samostatné dice. To by vysvětlilo počet tranzistorů (např. 550+150=700M). Zároveň by to mohlo vysvětlit i tu zuřivou sběrnici (256bit rasterizér, 128bit geometry). A geometrický čip by byl unifikovaný pro VS i GS.

Co ty na to jako odborník?

Masster: Opět si nerozumíme, na nejednom serveru, dke se tahle novinka objevila, bylo v diskusi upozorněno, že info o prvním 80nm čipu není správné, protože 80nm čipy už jsou dostupné. To je asi tak vše, co jsem k tomu chtěl říct. A slibuju, že tě ohledně 80nm čipů už nebudu dál škádlit