25,5 2006 sem odesilal na www.progamingshop.cz headset k reklamaci (preskakovala hlasitost, jenze problem byl nekde ve sluchatkach nebo v kabelu hned u sluchatek, musim rict ze sem se k nim choval VELMI dobre)
Sluchatka sem si poridil dobirkou, faktura (soucasti dobirky) byla vystavena 25,5 2004 (uz ze zakona 2leta zaruka), kdy mi sluchatka skutecne dosli uz si nepamatuju, ale za 1 den to urcite nebylo...
Reklamaci sem poslal na spravnou adresu, jako cenny balik, s popisem vady vyrobku, kontaktem na sebe a zarucnim listem. Zkousel sem prodejce kontaktovat e-mailem, ICQ, telefonem (hlasova schranka) a zadna odpoved mi neprisla. Neinformovali me jestli reklamaci uznavaji nebo ne.
Ted by me zajimalo, jak sem na tom s pravem? Kdyz fakturu vystavi prede dnem dodani a ja nemam moznost pred dodanim tu zaruku uplatnit i kdyz mi uz bezi? Co to moje odeslani zbozi k reklamaci na posledni den podle faktury? Co delat, kdyz prodejce neodpovida (uz to bude mesic)?