Hodně záleží na tom, na kterého technika člověk narazí, stejně tak je lepší si reklamaci osobně vyřídit, než to posílat poštou - poštou to ještě šlo tak před 3-4mi lety (kdy mi vyměnili mrtvý TV Wonder během snad týdne včetně dopravy od- a ke mně) - jenže to pošta fungovala trochu jinak a asi toho nebylo tolik. A pak asi nejkritičtější element (který mě loni zvrtal a protáhl reklamaci na dva měsíce) už v CC dávno nedělá - mimochodem připravil svého zaměstnavatele o cca 1500, odešel po 14dnech. No, trochu mi ho p. Nevrlý ze stylu své komunikace a zvěstí zúčastněných stran připomíná, ale s tím jsem naštěstí neměl tu čest. Takže teď když jsem v pondělí reklamoval (začala mi padat deska, často jsem ani neprošel POST + navíc exla paměť), RAMku mi technik nechal vyměnit na místě, desku (už by měla být OK) mi snad dneska přiveze spolubydla... Myslím si, že nikde to nebude jinak (pokud člověk nemá přímo zainteresované známé).